PracaGrupypl.praca.dyskusje › dodatkowe wolne dla studenta + ...

  • 1. Data: 2005-03-16 11:42:34
    Temat: dodatkowe wolne dla studenta + ...
    Od: "bukers" <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl>

    1) mam umowe na pelny etat i dodatkowo studiuje zaocznie. czy z tego tytulu
    naleza mi sie dodatkowe dni wolnego?

    2) wolne w wymiarze 1/12 rocznego wolnego przysluguje po kazdym
    przepracowanym miesiacu. czy w zwiazku z tym bede mogl wykorszystac tylko
    11/12 planu urlopowego?
    moze objasnie to tak:
    zatrudniony zostalem 1 stycznia
    w lutym mam 1/12: za styczen
    w marcu mam 2/12: za styczen i luty
    w grudniu mam 11/12: za poprzednie miesiące
    31. grudnia konczy mi sie umowa o prace, wiec ostatniej 1/12 urlopu nie
    wykorzystam, bo umowa mi sie juz skonczy, wiec tak czy siak bede mial duzo
    wolnego :]

    [][][] bukers [][][]
    [][][] usuń .NOSPAM. z adresu [][][]

  • 2. Data: 2005-03-16 12:34:56
    Temat: Re: dodatkowe wolne dla studenta + ...
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "bukers" <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl> napisał w
    wiadomości news:d196bn$g6a$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 1) mam umowe na pelny etat i dodatkowo studiuje zaocznie. czy z tego
    tytulu
    > naleza mi sie dodatkowe dni wolnego?

    Jeżeli nie ma odrębnej umowy z pracodawcą w tej kwestii, to brak
    podstaw do udzielenia dni wolnych.

> [...]
    nie
    > wykorzystam, bo umowa mi sie juz skonczy, wiec tak czy siak bede

    W opisanej sytuacji w 2005 r. nabędziesz prawo do pełnego urlopu
    wypoczynkowego, tj. 20 dni. Ważne, że 31.12.2005 r. nabędziesz prawo
    do urlopu za grudzień. Będziesz go mógł wykorzystać w następnym roku
    (jeżeli umowa o pracę zostanie przedłużona) lub pracodawca winien
    wypłacić ekwiwalent pieniężny za niewykorzystany urlop wypoczynkowy,
    jeżeli umowa o pracę nie zostanie przedłużona.

    wa

  • 3. Data: 2005-03-16 13:33:49
    Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl>

    > 1) mam umowe na pelny etat i dodatkowo studiuje zaocznie. czy z tego
    tytulu
    > naleza mi sie dodatkowe dni wolnego?

    Na pierwsze pytanie mogę Ci odpowiedzieć, odpowiedzi na drugie niestety nie
    znam.
    Dodatkowy urlop z tytułu wyjazdu na uczelnie lub innych spraw związanych ze
    studiowaniem (egzaminy itp.) należy Ci sie w sytuacji, gdy pracodawca wysłał
    Cie na te studia.
    W przeciwnym wypadku jest to Twoja prywatna sprawa i dodatkowy urlop nie
    przysługuje