PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie zapłacili pieniędzy...co robić ?

  • 21. Data: 2005-01-06 00:40:44
    Temat: Re: Nie zapłacili pieniędzy...co robić ?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2005 01:26:09 +0100, Holden Caulfield <m...@p...fm>
    napisał:

    > Odzyskiwanie dlugow w pl to czysta teoria - stad te firmy windykacyjne,
    > ktorych glownym (jesli nie jedynym) sposobem dzialania jest wysylanie
    > kolejnych "ostatnich" wezwan do zaplaty.

    To tylko przy malych kwotach tak wyglada.
    Czytalem repotrtarz, jak dziennikarze w kilku agencjach zglosili kolege do
    windykacji sporej sumki.Mimo zapewnien o deliktanych sposobach dzialania
    wszystkich testowanych firm, jedna z nich zaczela np. od wyslania
    "dluznikowi" zrobionych w trakcie przygotowan do windykacji po podaniu
    wylacznie adresu dluznika przez klienta firmy, zdjec jego dzieci
    zrobionych przed ich szkola.
    mnie osobiscie najbardziej zmrozilo widziane kiedys ogloszenie (nie wiem
    wlasciwie czemu, nic w nim groznego nie bylo) - "podejme sie windykacji
    dlugow. Kwoty wylacznie od 1 mln pln wzwyz"

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 22. Data: 2005-01-06 08:49:20
    Od: "Magda" <m...@g...pl>

    Chciałabym podzielić się doświadczeniem: 2 lata temu zgłosiłam się po
    prostu do kancelarii prawnej, przeprowadzili w moim imieniu całą
    procedurę sądową no i 2 m-ce temu (długo czekałam, ale tyle to trwa
    niestety) komornik wyszarpał dla mnie całość długu ( 4 tys.) plus
    odsetki ustawowe. Szczerze powiedziawszy przestawałam już wierzyć w
    sukces, a tu proszę- co za niespodzianka!
    Tak więc gorąco zachęcam do wszelkich działań!!!
    Pzdr,
    Magda

  • 23. Data: 2005-01-06 10:40:10
    Od: "Holden Caulfield" <m...@p...fm>

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > To tylko przy malych kwotach tak wyglada.
    > wylacznie adresu dluznika przez klienta firmy, zdjec jego dzieci
    > zrobionych przed ich szkola.

    Mialem na mysli odzywskiwanie dlugow zgodne z prawem.

  • 24. Data: 2005-01-06 10:41:23
    Od: "Holden Caulfield" <m...@p...fm>

    "Magda" <m...@g...pl> wrote in message

    > niestety) komornik wyszarpał dla mnie całość długu ( 4 tys.) plus
    > odsetki ustawowe. Szczerze powiedziawszy przestawałam już wierzyć w

    Z ciekawosci - jakie byly Twoje koszty odzyskania tego dlugu (kancelaria
    prawna etc.)?

  • 25. Data: 2005-01-06 19:20:59
    Od: Karmakoma <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2005 22:33:10 +0100, Coinneach Odhar napisał(a):

    > Rozprawa w trybie uproszczonym może odbywać się bez udziału stron, trzeba
    > chyba złożyć o to wniosek przedtem, ale skonsultuj to z prawnikiem - jeśli
    > masz wszystkie papiery czarno na białym, że to ich wina, a oni nie będą
    > płacić, wal do sądu.

    a nie orientujesz sie moze jak ksztaltuja sie koszty sadowe? ile mam sobie
    na to zarezerwowac?

    pozdrawiam i dziekuje bardzo goraco za pomoc :-). naprawde z nieba mi
    spadles :-)

    K.

  • 26. Data: 2005-01-06 22:23:41
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2005 11:40:10 +0100, Holden Caulfield <m...@p...fm>
    napisał:

    > Mialem na mysli odzywskiwanie dlugow zgodne z prawem.

    Dziennikarze sprawdzali funkcjonowanie legalnych firm (chyba warszawskich)
    , deklarujacych oficjalnie dzialania wg wszelkich norm prawnych.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 27. Data: 2005-01-06 22:26:26
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "Karmakoma" <k...@g...pl> wypłynęło z pasją:

    > a nie orientujesz sie moze jak ksztaltuja sie koszty sadowe? ile mam
    sobie
    > na to zarezerwowac?

    Jeżeli dobrze pamiętam, to zależy to od wysokości roszczenia, chyba to
    będzie ok. 30 PLN do 5000 PLN. Spróbuj wyguglać albo zapytaj prawnika np.
    w Federacji Konsumentów.

    > pozdrawiam i dziekuje bardzo goraco za pomoc :-). naprawde z nieba mi
    > spadles :-)

    Proletariusze wszystkich krajów... ;))

  • 28. Data: 2005-01-07 01:34:53
    Od: "Holden Caulfield" <m...@p...fm>

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Dziennikarze sprawdzali funkcjonowanie legalnych firm (chyba warszawskich)

    Tez chyba widzialem ten program.

    > deklarujacych oficjalnie dzialania wg wszelkich norm prawnych.

    Ale na deklaracjach sie konczylo... na miejscu wierzyciela nie wiem czy
    chcialbym sie angazowac w cos takiego - w najgrorszym wypadku jeszcze o
    wspoludzial albo podzeganie oskarza.