PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie przedłuzenie umowy - pytania › Nie przedłuzenie umowy - pytania
    From: "Tomasz" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Nie przedłuzenie umowy - pytania
    Date: Thu, 10 Aug 2006 23:57:18 +0200

    CZesc
    Chciałbym sie dowiedziec od Was, czego moge wymagac od byłego pracodawcy po
    nie przedłuzeniu umowy. Byłem zatrudniony na okres próbny. Mam tutaj na
    mysli jakie dokumenty moge od pracodawcy otrzymac , jakie dokumenty ma
    obowiązek mi wydac. Swiadectwo pracy? czy tylko to moge otrzymac.
    Druga sprawa to kwestia ekwiwalentu za nie wykorzystany urlop który mi
    przysługuje. Pracowałem w firmie od 24.04.2006 do 09.08.2006 w tym czasie
    wykorzystałem 1 dzień urlopu. W jaki sposób moge obliczyc ile dni urlopu mi
    pozostało i jaki ekeiwalent mi sie nalezy za nie wykorzystany urlop. o ile
    wogóle cos mi sie nalezy.
    Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje.
    Pozdrawiam
    Tomasz