PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/

  • 51. Data: 2003-05-07 07:13:04
    Temat: Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> writes:

    > Jakoś przeoczyłem - nie lubię po prostu ludzi, którzy udzielają rad ex
    > catedra jak szukać pracy, ale sami jej nie mają. Skoro chybiłem, to
    > przepraszam.

    jak narazie nie mam pracy na etacie bo sie przekwalifikowuje,
    zainwestowalam w sprzet i szkole z wlasnych oszczednosci; jak skoncze
    to sie zastanowie, czy chce pracowac na etacie czy byc wolnym
    strzelcem.

    po prostu.
    uda sie albo nie - moje ryzyko, moja zabawa.

    jak sie nie uda - to napewno nie bede sie tutaj zalic :-PPPP

    a prace zmienialam juz dobrych pare razy. troche doswiadczenia
    mam. bylam tez na kursach pt. "jak efektywnie znalezc prace". cos tam
    mnie nauczyli.
    genialna nie jetem i nie pretenduje, ale niektore wypowiedzi/posty to
    sa toczka w tocze z tych kursow z dzialu pt. "jak NIE nalezy robic,
    jesli sie chce znalezc prace".

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 52. Data: 2003-05-07 12:33:36
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Nina M. Miller napisał:

    > po prostu.
    > uda sie albo nie - moje ryzyko, moja zabawa.
    >
    > jak sie nie uda - to napewno nie bede sie tutaj zalic :-PPPP

    No cóż - wg mnie część postów instruujących na grupie to posty mające
    podbudować przekonanie wysyłającego o słuszności jego drogi życiowej. ;)

    Flyer