PracaGrupypl.praca.dyskusje › .Net - pierwsza krew

  • 1. Data: 2004-12-14 07:33:39
    Temat: .Net - pierwsza krew
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czesc
    Mam zamiar od nowego roku zaczac szukac pracy ( student 3 roku ),moja
    wiodaca technologia towarzyszaca mi od 1 roku jest .net. W tej chwili
    zastanawiam sie tylko czy lepiej pojsc w kierunku stron www czy tez
    aplikacji windowsa. I gdzie szukac pracy, bo .net kojarzy mi sie raczej z
    duzymi firmami ktore robia powazne projekty ( oczywiscie moge sie mylic,ale
    nie chce zaczac dyskusji na temat ktore firmy robia jakie projekty ok ;).
    Dla ulatwienia mieszkam w Lodzi, ale pracujac jako programista asp.net (
    www ), moglbym pracowac zdalnie. Jakies rady na poczatek ?
    Jarod

  • 2. Data: 2004-12-14 08:01:55
    Temat: Re: .Net - pierwsza krew
    Od: "Piotrek Gaszewski" <g...@k...chip.pl>

    W tej chwili
    > zastanawiam sie tylko czy lepiej pojsc w kierunku stron www czy tez
    > aplikacji windowsa.

    Imo, to pierwsze plus programowanie urządzeń przenośnych.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 3. Data: 2004-12-14 08:29:48
    Od: "Rolek" <r...@S...poczta.onet.pl>

    zrob sobie MCP to szybciej prace znajdziesz
    poza tym mozesz zaczac od www, i WS, a zdalnie to chyba ciezko bedzie
    znalezc prace
    w razie czego pytaj na GG wieczorem

    Rolek
    || GG 1010925 ||
    || UIN 3276032 ||
    http://www.odszkodowania-komunikacyjne.prv.pl

  • 4. Data: 2004-12-14 08:34:38
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > zrob sobie MCP to szybciej prace znajdziesz

    Na dzień dobry proponuję MS2310 - Developing Microsoft ASP .NET Web
    Applications Using Visual Studio .NET:-)
    Boa.

  • 5. Data: 2004-12-16 20:17:00
    Od: Piotrek <z...@N...gazeta.pl>

    > Na dzień dobry proponuję MS2310 - Developing Microsoft ASP .NET Web
    > Applications Using Visual Studio .NET:-)
    > Boa.

    Ciekawe ile osob moze pozwolic sobie na zrobienie kursu za 3600zl
    (www.altkom.com.pl) ? Raczej nie studenci.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 6. Data: 2004-12-16 21:10:22
    Od: "Walduss" <t...@p...onet.pl>

    Użyszkodnik " Piotrek " wysilił się i naskrobał:

    > Ciekawe ile osob moze pozwolic sobie na zrobienie kursu za 3600zl
    > (www.altkom.com.pl) ? Raczej nie studenci.

    ... no raczej nie, chyba ze bogaci.

    ...pozatym jezeli jestes studendem, kto Ci kaze robic kurs :) Nie wiem jak
    jest na innych uczelniach ale np moja ma podpisane umowy z MS i w ramach
    grupy .NET dzialajacej na uczelni mam dostep do wiekszosci kursow MS.
    Wystarczy tylko chciec z nich skorzystac. Pozostaje tylko wtedy oplata
    100$ za egzamin...:)

    --
    Pzdr.
    Walduss