PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na wysokościach a badania lekarskie

  • 1. Data: 2008-06-18 08:57:52
    Temat: praca na wysokościach a badania lekarskie
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    witam,

    ostatnio miałem przejść badania okresowe do pracy na wysokościach, potem
    okazało się że nie są konieczne, ale zastanowiło mnie to trochę, bo badania
    te były dość drogie, no i niby na czym miały by polegać te badania?
    na odporności delikwenta na upadek z 5ciu, czy 10ciu metrów?

    tak mnie to trapi że zaraz poszedł bym do przychodni i sobie te badania
    wykonał, tylko szkoda mi tych paru stówek:O(

    jak ktoś miał takie badania, lub wie o co chodzi to był wdzięczny za
    wyjaśnienia:O)

    czy z tymi badaniami to może jest tak jak z badaniami na prawko, że ani
    badań, ani lekarza na oczy nie widziałem, a badania przeszedłem i je
    opłaciłem?

  • 2. Data: 2008-06-18 11:17:59
    Temat: Re: praca na wysokościach a badania lekarskie
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...lina> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy z tymi badaniami to może jest tak jak z badaniami na prawko, że ani
    > badań, ani lekarza na oczy nie widziałem, a badania przeszedłem i je

    To są normalne badania psychotechniczne (test psychologiczny, badania
    techniczne i badania lekarskie

  • 3. Data: 2008-06-18 11:42:23
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > To są normalne badania psychotechniczne (test psychologiczny, badania
    > techniczne i badania lekarskie

    tak, tylko czym się one różnią od innych badań lekarskich ze są sporo
    droższe?

  • 4. Data: 2008-06-18 11:49:37
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > czy z tymi badaniami to może jest tak jak z badaniami na prawko, że
    > ani badań, ani lekarza na oczy nie widziałem, a badania przeszedłem
    > i je opłaciłem?

    ZTCW nie tak hop-siup. Badana jest zdolność zachowania równowagi i inne różne
    dziwne rzeczy. Niektóre choroby z definicji wykluczają możliwość przejścia
    badań. W każdym razie nie jest to tak popularne jak badania na prawko a i
    ryzyko wypadku dużo większe dlatego dość często się zdarza, że pacjent badań
    nie przechodzi. A jeśli z jakichś powodów nie chce ich przejść, to nie
    przejdzie :)

    e.

  • 5. Data: 2008-06-18 22:37:17
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    gargamel wrote:

> [...]
    > te były dość drogie, no i niby na czym miały by polegać te badania?
    > na odporności delikwenta na upadek z 5ciu, czy 10ciu metrów?

    na staniu na jednej nodze przed laryngologiem

    > tak mnie to trapi że zaraz poszedł bym do przychodni i sobie te badania
    > wykonał, tylko szkoda mi tych paru stówek:O(

    jezeli w Twoim przypadku sa wymagane przez prawo to nie powinienes
    za nie placic z wlasnej kieszeni

    > czy z tymi badaniami to może jest tak jak z badaniami na prawko, że ani
    > badań, ani lekarza na oczy nie widziałem, a badania przeszedłem i je
    > opłaciłem?

    papier jest dla pracodawcy, a wiedza o ewentualnych przeciwwskazaniach
    powinna lezec w interesie kazdego rozsadnego pracownika

    tu znajdziesz wyczerpujace informacje o pracy na wysokosciach
    http://www.ciop.pl/11348.html

    a tu masz gotowy link do wymagan odnosnie badan okresowych
    http://www.ciop.pl/5543.html

  • 6. Data: 2008-06-19 10:55:07
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > tu znajdziesz wyczerpujace informacje o pracy na wysokosciach
    > http://www.ciop.pl/11348.html
    >
    > a tu masz gotowy link do wymagan odnosnie badan okresowych
    > http://www.ciop.pl/5543.html

    dzięki:O)