PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZKOLA

  • 1. Data: 2006-09-30 11:50:18
    Temat: SZKOLA
    Od: "Kamil" <k...@p...fm>

    Witam,
    Moze mi ktos powiedziec cos na temat szkoly wyzszej - WSOTIH (Wyzsza Szkola
    Organizacji Turystyki i Rekreacji). Interesuje mnie jaki jest klimat w
    "srodku", jakie sa + i - i jak jest z praca po tej szkole (jakie pieniadze
    wchodza w gre). Najlepiej ktos kto chodzil do tej szkoly, albo ma znajomych
    tam itp. Z gory bardzo dziekuje.
    pozdrawiam,
    Kamil

  • 2. Data: 2006-09-30 16:51:43
    Temat: Re: SZKOLA
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 30-09-2006 o 13:50:18 Kamil <k...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > pieniadze
    > wchodza w gre). Najlepiej ktos kto chodzil do tej szkoly, albo ma

    Niewątpliwie jest to renomowana uczelnia z tradycjami. Wiele roczników
    absolwentow, którzy opuścili jej mury, sprawiło, że marka WSOTiH jest
    znajduje sie wśród liderów na rynku. Pracodawca, który w procesie
    rekutacji natrafia na kandydata z dyplomem WSOTiH, musiałby mieć wyjatkowo
    silne powody, by nie zaprosić go na rozmowę kwalifikacyjną - która zresztą
    w przypadku ludzi po WSOTiH kończy się bardzo często wstapieniem na
    ścieżkę błyskotliwej kariery.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 3. Data: 2006-09-30 18:00:43
    Od: "Kamil" <k...@p...fm>

    Wielkie dzieki za info :) a mowisz tylko o studiach licencjackich czy
    magisterskich? Bo tak sie zastanawiam gdzie by mozna bylo dalej pojsc na
    magisterke i podyplomowe (na wsotih jest tylko jeden kierunek magisterki
    ktory chyba troche odbiega od tematu hotelarstwa).
    pozdrawiam,
    Kamil

  • 4. Data: 2006-09-30 18:54:50
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 30-09-2006 o 20:00:43 Kamil <k...@p...fm> napisał(a):

    > Wielkie dzieki za info :)

    Nie wiem, czy powinienem Cię przeprosić, czy wyśmiać, więc napiszę tylko,
    że żartowałem.

    Porównaj w miarę dokładnie to, co napisałem, z inforacjami ze strony
    internetowej tej "uczelni". Mojego poprzedniego posta napisałem inspirujac
    się wyłącznie tym, co tam zobaczyłem.

    Gdybym miał przyjąć recepcjonistkę do pensjonatu, to prędzej wybrałbym
    osobę z maturą, która była 3 miesiące barmanką w Edynburgu niż człowieka z
    dyplomem tej uczelni.

  • 5. Data: 2006-09-30 19:46:47
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > "srodku", jakie sa + i - i jak jest z praca po tej szkole (jakie pieniadze
    > wchodza w gre). Najlepiej ktos kto chodzil do tej szkoly, albo ma

    Jest duża szansa że po takiej szkole będziesz zamiatał ulice, albo obrabiał
    coś w Anglii w hotelu - ale do tego wcale nie potrzeba uczelni wyższej
    ...Ciężko też jest się później przestawić na coś poważnego, ale to dobra
    alternatywa jeżeli chcesz mięć papier i nie iść do wojska.

  • 6. Data: 2006-09-30 20:15:03
    Od: "Ibanez" <m...@u...ibanez.art.pl>

> [...]
    > "srodku", jakie sa + i - i jak jest z praca po tej szkole (jakie pieniadze
    > wchodza w gre). Najlepiej ktos kto chodzil do tej szkoly, albo ma

    syf max

  • 7. Data: 2006-09-30 21:03:21
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:efmfdm$rd5$1@mx1.internetia.pl>
    Kamil <k...@p...fm> pisze:

    > Wielkie dzieki za info :)

    Przecież facet jaja sobie z Ciebie robi.

    --
    Nixe

  • 8. Data: 2006-10-02 21:28:27
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości news:efmm2r$1to5

    > Przecież facet jaja sobie z Ciebie robi.

    Teraz widac jak na dloni jacy ludzie zasilaja szeregi takich szkólek. Nawet
    prostej ironi nie potrafia zrozumiec.

  • 9. Data: 2006-10-03 06:45:50
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 02-10-2006 o 23:28:27 Marek <m...@w...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisa? w wiadomo?ci news:efmm2r$1to5

    > Teraz widac jak na dloni jacy ludzie zasilaja szeregi takich szkólek.
    > Nawet
    > prostej ironi nie potrafia zrozumiec.

    Prostej? Wypraszam sobie ;)