PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kasjerzy w marketach

  • 1. Data: 2006-09-30 15:18:09
    Temat: Kasjerzy w marketach
    Od: "Marcin Bojar" <l...@W...gazeta.pl>

    Bardzo proszę o kontakt osoby, które pracują "na kasach" w marketach
    budowlanych (Castorama, OBI, Praktiker i inne) lub innych sklepach czy
    składach technicznych.

  • 2. Data: 2006-09-30 21:16:53
    Temat: Re: Kasjerzy w marketach
    Od: Artur <a...@C...poczta.fm>

    "Marcin Bojar" swoja wiadomoscia sporwokowal(a) mnie do odpowiedzi:

    A co chcesz wiedziec?

    --
    pozdrawiam
    Artur

    Miłość jest ślepa, a małżeństwo najlepszym okulistą - C. Banach

  • 3. Data: 2006-10-01 08:00:01
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 30 Sep 2006 23:16:53 +0200, użyszkodnik Artur
    <a...@C...poczta.fm> napisał:

    > A co chcesz wiedziec?

    ile boków można dorobić bo oficjalna pensja to śmiech na sali

    --
    futszaK
    601061867

  • 4. Data: 2006-10-01 08:09:58
    Od: "Marcin Bojar" <l...@N...gazeta.pl>

    futszaK <f...@p...pl> napisał(a):

    > ile boków można dorobić bo oficjalna pensja to śmiech na sali

    No cholera, przejrzałeś mnie ;)

  • 5. Data: 2006-10-01 08:44:48
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 1 Oct 2006 08:09:58 +0000 (UTC), użyszkodnik "Marcin Bojar"
    <l...@N...gazeta.pl> napisał:

    > No cholera, przejrzałeś mnie ;)

    eeej, ale w polskiej gospodarce jeśli pracujesz w charakterze
    pracownika najemnego to masz 2 wyjścia: albo robisz bokami drugą
    pensje albo klepiesz bide

  • 6. Data: 2006-10-01 09:25:45
    Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl>

    futszaK napisał(a):

    > eeej, ale w polskiej gospodarce jeśli pracujesz w charakterze
    > pracownika najemnego to masz 2 wyjścia: albo robisz bokami drugą
    > pensje albo klepiesz bide

    Hmm, oswieccie mnie, co to znaczy "boki" w markecie na kasie???Dobrze
    zrozumiałam,z e kantowanie klientów?
    --

    Gosia

  • 7. Data: 2006-10-01 10:36:29
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 01 Oct 2006 11:25:45 +0200, użyszkodnik Gosia Plitmik

    > Hmm, oswieccie mnie, co to znaczy "boki" w markecie na kasie???Dobrze
    > zrozumiałam,z e kantowanie klientów?

    nie wiem, nigdy nie pracowałem na kasie w markecie więc nie wiem jak
    tam się robi boki, ale niemal każde stanowisko pracy takowe umożliwia
    w sposób zalezny od specyfiki danego zawodu

    pracownicy sklepów kasują pieniadze do własnej kieszeni, budowlańcy
    robią prywatne roboty z wykorzystaniem służbowego sprzętu, urzedasy
    biorą łapówki bo przecież oficjalnie można zarabiać jedynie najniższą
    krajową w ramach oszczędności i tak dalej

  • 8. Data: 2006-10-01 13:54:46
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 01 Oct 2006 12:36:29 +0200, futszaK napisał(a):

> [...]
    > biorą łapówki bo przecież oficjalnie można zarabiać jedynie najniższą
    > krajową w ramach oszczędności i tak dalej

    Ke? Pracuje w urzedzie skarbowym, i tam bynajmniej najnizszej krajowej sie
    nie zarabia. Znaczy sie "pelnoprawny" urzednik tyle nie zarabia, bo na
    zlecenie zatrudniaja jeleni po 5zl/h

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 9. Data: 2006-10-02 08:00:35
    Od: "Wojtek" <j...@n...wp.pl>

    Nie wiesz jak kasjerzy robią boki?? Sprawa jest prosta. Jeżeli jesteś
    kasjerem zapraszasz znajomych czy rodzinę na zakupy. Znajomi grzecznie robią
    zakupy a ty na kasie skanujesz co np co 4 artykuł. Nie masz nikogo znajomego
    na kasie, a masz kogoś kto pracuje na dziale z wędlinami czy mięsem? Też
    żaden problem. Zamiast towaru, który kosztuje np 20zł/kg nalepi tobie metkę
    z towarem który kosztuje 5 czy 6 zł/kg.Już zaoszczędziłeś parę złotych.
    Kasjerzy zazwyczaj nie znają asortymentu i przy kasowaniu nie zobaczą
    przekrętu. Jeżeli masz układ ze złodziejami lub/ i ochroną to jeszcze
    zarobisz na boku parę złotych. Niestety takie są realia. Bo faktycznie jak
    ma wyżyć kasjerka za 500-600 zł.
    Pewnie zaraz wszyscy powiedzą jakie to ja wałki robię. Nic mylnego. Pracując
    jako kierownik wiem jaka to jest plaga i jakie powoduje to straty.
    Ale z drugiej strony czy warto zrobić takie przekręty? Jedni powiedza że
    tak, a innym zależy bardziej na dobrej opinii niż miałby się snuć "smród" za
    taka osobą że jest złodziejem.
    Pozdrawiam
    Wojti

  • 10. Data: 2006-10-02 09:53:05