PracaGrupypl.praca.dyskusje › Największe pasożyty.

  • 11. Data: 2009-11-25 22:38:51
    Temat: Re: Największe pasożyty.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hekbha$qjm$1@nemesis.news.neostrada.pl NobodysBody
    <n...@n...net> pisze:

    > Ktoś powinien udokumentować wasze dyskusje i zgłosić je do UNESCO jako
    > światowe dziedzictwo kulturowe.
    Ja z tym czymś nie dyskutuję tylko reaguję na prostackie zaczepki.
    Zapewne niepotrzebnie.
    Jednak podejmij odpowiednie działania nakierowane na realizację twojego
    pomysłu.

    > Nie godzi się żeby historia zapomniała o flamewarach takiego kalibru.
    Musisz wziąć pod uwagę osoby niewidzące i niesłyszące oraz dotknięte oboma
    tymi kalectwami, aby nie zostać posądzonym o dyskryminację
    niepełnosprawnych.
    Dlatego nie wystarczy zwykła archiwizacja. Konieczne jest stworzenie
    archiwów dźwiękowych (ważny właściwy dobór lektorów) oraz utrwalone za
    pomocą alfabetu Braille'a.

    --
    Jotte