PracaGrupypl.praca.dyskusje › BIP padł?

  • 1. Data: 2009-11-21 14:56:41
    Temat: BIP padł?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    co się dzieje ze stroną służby cywilnej, nie znajduje ogłoszeń pracy ze
    strony głównej... może Ktoś tu ma namiar na aktualne oferty pracy w urzędzie
    komunikacji elektroncznej?

  • 2. Data: 2009-11-21 15:40:07
    Temat: Re: BIP padł?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 21 Nov 2009 15:56:41 +0100, "identifikator: 20040501"
    <N...@o...eu> wrote:

    >co się dzieje ze stroną służby cywilnej, nie znajduje ogłoszeń pracy ze
    >strony głównej...
    o jakiej stronie mowisz?
    http://dsc.kprm.gov.pl/ dziala prawidlowo. ogloszenia tez.

    >może Ktoś tu ma namiar na aktualne oferty pracy w urzędzie
    >komunikacji elektroncznej?
    ogloszenia z UKE rowniez sa widoczne.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester-nad-morzem - Może nad morze?

  • 3. Data: 2009-11-21 16:19:14
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > http://dsc.kprm.gov.pl/ dziala prawidlowo. ogloszenia tez.

    na stronie głównej są dwie oferty z warszawy, ale jak je klikam pojawia się
    pusta strona (ramki są nie ma treści)...

  • 4. Data: 2009-11-21 16:21:09
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    może Ktoś u kogo chodzi mógłby mi skopiować i podesłać na majla treść tych
    dwóch ofert z warszawy?

    q...@g...pl

  • 5. Data: 2009-11-21 21:09:13
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" napisał:

    > może Ktoś u kogo chodzi mógłby mi skopiować i podesłać na majla
    > treść tych dwóch ofert z warszawy?

    Tak trudno kliknąć w "Pokaż wszystkie ogłoszenia" i wybrać UKE z menu?

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 6. Data: 2009-11-22 09:21:40
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Tak trudno kliknąć w "Pokaż wszystkie ogłoszenia" i wybrać UKE z menu?

    nie trudno, nie ma tam interesującej mnie oferty, a z innych źródeł wiem, że
    się powinna pojawić/była...
    myślałem, że może to te ze strony głównej...

  • 7. Data: 2009-11-23 02:31:35
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    > nie trudno, nie ma tam interesującej mnie oferty, a z innych źródeł
    > wiem, że się powinna pojawić/była...
    > myślałem, że może to te ze strony głównej...

    Wszystkie ze strony głównej są "puste".

    --
    Pozdrawiam - Aicha