PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co powiedziec szefowi gdy ten mowi...

  • 1. Data: 2009-11-23 21:25:22
    Temat: Co powiedziec szefowi gdy ten mowi...
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    ... wprowadzacie mnie w blad
    ... robicie ze mnie idiote
    ... podajecie mi nieprawdziwe informacje
    ?

    Oczywiscie obie strony wiedza, ze zaden blad ani dezinformacja nie
    nastapila.

  • 2. Data: 2009-11-23 22:01:22
    Temat: Re: Co powiedziec szefowi gdy ten mowi...
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Jacek wrote:

> [...]
    > ... podajecie mi nieprawdziwe informacje
    > ?
    >
    > Oczywiscie obie strony wiedza, ze zaden blad ani dezinformacja nie

    na pierwsze i trzecie zaprzeczać, na drugie przytakiwać.

    Lemat

  • 3. Data: 2009-11-23 22:23:16
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ... podajecie mi nieprawdziwe informacje
    > ?
    >
    > Oczywiscie obie strony wiedza, ze zaden blad ani dezinformacja nie

    To zależy od kontekstu sytuacyjnego.
    1. Jeżeli kontekstem jest rozmowa o wynagrodzeniu, awansach, podziale zysków
    z projektu, kwestie odpowiedzialności, zasługi dla firmy itp walczyć do
    upadłego i wykazać w opraciu o fakty i dowody że szef nie ma racji.
    2. Jeżeli kontekstem jest np rozmowa z klientem i swego rodzaju gra w
    dobrego i złego policjanta w wyniku której ma być ugrany kontrakt to reakcja
    powinna zależeć od zaplanowanych ustaleń. Nie wierzę jednak że przełożony
    chciałby wciągnąć w tego typu rozgrywki stronę nieuświadomioną o celu.

    Ad1. Jeżeli "szef" to posiadacz zasobów firmy który decyduje o ich podziale
    to taka rozmowa może nic nie dać. Jego argumentacja choć bzdurna może być
    nastawiona tylko na to by nie podwyższyć wynagrodzeń lub nie wypłacić
    dodatkowych profitów bądź umniejszyć zasługi pracowników których uznanie
    mogłoby prowadzić do ubiegania się o dodatkowe wynagradzanie. Argumentacja
    zwrotna pracowników nie zostanie uznana lub wywoła dalszą agresję która może
    się przenieść na pola relacji innych niż zawodowe ("nigdy was nie lubiłem
    Kowalski, jesteście kombinator i podnosicie się na ręke ktora was karmi"...)
    Jeżeli szef to przełożony - pracownik firmy- może być różnie z dużą szansą
    na to że poparta faktami argumentacja dotrze. Gorzej gdy takie stawianie
    sytuacji to obrona własnego tyłka przed jego przełożonymi wynikająca z braku
    wiedzy lub braku kompetemcji w pełnionych obowiązkach
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2009-11-23 23:25:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:heetpe$ren$1@node1.news.atman.pl Jacek
    <m...@s...pl> pisze:

> [...]
    > ... podajecie mi nieprawdziwe informacje
    > ?
    > Oczywiscie obie strony wiedza, ze zaden blad ani dezinformacja nie
    Ja bym zażądał dowodu albo przeproszenia.
    No i pamiętaj, że dyktafon twoim najlepszym kumplem. :)

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-11-24 05:44:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisał(a):

    > ... wprowadzacie mnie w blad
    > ... robicie ze mnie idiote
    > ... podajecie mi nieprawdziwe informacje
    > ?

    "Szefie, masz coś między zębami" ;)

    j.

  • 6. Data: 2009-11-24 08:43:49
    Od: Pat <k...@o...pl>

    Jacek pisze:
> [...]
    > ... podajecie mi nieprawdziwe informacje
    > ?
    >
    > Oczywiscie obie strony wiedza, ze zaden blad ani dezinformacja nie
    Pracujesz w Google ?

  • 7. Data: 2009-11-24 12:51:44
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

> [...]
    > ... podajecie mi nieprawdziwe informacje
    > ?
    >
    > Oczywiscie obie strony wiedza, ze zaden blad ani dezinformacja nie

    W jaki sposób doszedłeś do tego "oczywistego" wniosku? Oczywiście, może
    tak być i Jackare ma rację - cała ta sytuacja jest zwyczajną buracką
    zagrywką tworzącą tło dla niezapłacenia/niedotrzymania jakiejś obietnicy
    itp. Może być jednak też tak, że po prostu ktoś (a może i kilka osób)
    pielgrzymują do szefa i sprzedają swoje wersje różnych wydarzeń (chroniąc
    d?), czego efektem jest dezinformacja szefa i jego słuszne przekonanie, że
    "robicie ze mnie idiotę". W takiej sytuacji dobrze by było zaaranżować
    jakieś zebranie (potencjalni dezinformatorzy powinni być) i ustalić fakty.
    Reakcja ludzi (w tym szefa) na sam pomysł zorganizowana tego zebrania też
    będzie cenną informacją.

    e.

  • 8. Data: 2009-11-24 17:07:05
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ma Pan rację Panie Premierze, obiecuję, że to się już więcej nie powtórzy.
    PP

  • 9. Data: 2009-11-24 19:10:16
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

> [...]
    > ... podajecie mi nieprawdziwe informacje
    > ?
    > Oczywiscie obie strony wiedza, ze zaden blad ani dezinformacja nie

    "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i
    durnowaty, tak by swym pojmowaniem istoty sprawy nie peszył
    przełożonego."