PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chcesz pracować w policji? Dobrze trafiłes - Aktualne testy do policji, policyjne

  • 1. Data: 2009-11-21 08:50:13
    Temat: Chcesz pracować w policji? Dobrze trafiłes - Aktualne testy do policji, policyjne
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    TESTY DO POLICJI POLICYJNE Z ODPOWIEDZIAMI na rok 2010- gg 6775028
    t...@o...pl
    Witam przyszłych policjantów :)
    Posiadam wszystkie niezbędne materiały przygotowawcze do zdania egzaminu do
    Policji 2009/2010 :
    ( do szkółek policyjnych itp.) , czyli :

    WSZYSTKO AKTUALNE !!!
    ZGODNIE Z PRAWEM JAKO JEDYNY !!! MOGE UDOWODNIĆ

    Nowy Test Wiedzy Ogólnej

    Odpowiedzi na pytania z zakresu:
    - Administracji Publicznej
    - Funkcjonowania Policji
    - Bezpieczenstwa Publicznego

    UWAGA !!! Jak tylko testy sie zmienia - opracuje nowe !!!

    PEWNE TESTY - ZERO BŁĘDÓW !!!

    NAPEWNO SIĘ NIE ZAWIEDZIESZ

    http://www.policja2009.fora.pl/testy-do-policji-2009
    ,1/opinie-o-testach-itp,3.html
    tu pisza o moich testach

    Odpowiedzi opracowywałem osobiscie z róznych kodeksów..I zajeło mi to około
    2 tygodni sumiennej pracy. To co znajduje sie na forach to niestety, ale
    odpowiedzi mają błedne, a do tego daja stare testy . Wiekszosc osob ktore
    sprzedaja testy sa oszustami, bo biora odpowiedzi z roznych forum i nie
    wiedza ze wprowadzaja ludzi w blad dajac testy z bledami !!! MOGE TO
    UDOWODNIC
    Ja moge przesłac moje przykładowe to sobie sprawdzicie(wybierzecie
    odpowiedzi ktore chcecie)

    SPRAWDZONE w 100% !!!! MOZECIE MI ZAUFAC !!!

    Wiele osób korzystało z mojego opracowania i zdali pozytywnie!!!

    Z moją pomocą doskonale się do niego przygotujesz i zdasz go bez żadnych
    problemów!

    Dodaje za darmo (dla niektorych bardziej cenne niz Test Wiedzy)!!!

    - MULTISELECT- pytania + zadania matematyczne + Opis(ogolny
    ,szeciany,zdjecia i pamiec fotograficzna,opis zdarzenia i pamiec
    tekstowa,logika,test na refleks)+zasada działania+poradnik jak odpowiadac
    !!!
    - WYWIAD ZORGANIZOWANY i zasada działania
    - Pytania i odpowiedzi z lat poprzednich !!!
    - PORADNIK - jak się lepiej zaprezentować na egzaminie.
    - WZOR PODANIA
    - WZÓR ŻYCIORYSU
    - przykładowe pytania które zadaje psycholog
    - program szkolenia REKRUT
    - jak przebiega komisja lekarska
    - jak przebiega test fizyczny
    - porady przez gadu gadu lub majla !!!
    - etapy postępowania kwalifikacyjnego - jak to sie wszystko odbywa itd
    i inne cenne informacje - od czego wogule zaczac jak chce sie isc do Policji
    (dokumenty,wnioski itp)

    !!! POLECAM !!!

    Jesli masz jakies pytania odnosnie rekrutacji, pracy w Policji itp to pisz ,
    udziele Ci RZETELNYCH i SPRAWDZONYCH informacji.

    t...@o...pl
    gg 6775028
    tel 666 194 944

    SŁUŻE POMOCĄ

    100% zadowolenia

    EXPRESOWA WYSYŁKA nawet w ciagu 5 minut !!!

    UWAGA NIE BIERZCIE NIE SPRAWDZONYCH

    U MNIE MACIE GWARANCJE SPRAWDZONYCH I PEWNYCH TESTÓW

    PRZEKONASZ SIE SAM

    Wszelkie prawa zastrzezone !!!

    Wszystko legalne - moge to udowodnic - Zawsze sprawdzajcie czy osoba posiada
    do tego Dzialalnosc Gospodarcza(odpowiednie PKD), jak tego nie ma to nie
    bierzcie od nich, unikeniecie problemów z prawem !!! Nie zaczynajcie pracy
    od nielegalnego zakupu !!! U mnie macie PEWNOŚĆ

    100% pozytywnych opinii

    www.testydopolicji.com.pl
    www.testydopolicji.net
    www.testypolicyjne.pl
    www.testynapolicjanta.pl
    www.policja2009.fora.pl

    t...@o...pl
    gg 6775028
    tel 666 194 944

    NAJWYŻSZA ZDAWALNOŚĆ !!!

  • 2. Data: 2009-11-21 12:31:32
    Od: binarnie3 <"krzysztof.kotula(binarnie3)"@wp.pl>

    Ramzes pisze:
> [...]
    > Policji 2009/2010 :
    > ( do szkółek policyjnych itp.) , czyli :

    / ciach /
    Albo celowo prowokujesz, co w tej formie nie jest chyba prawnie
    dozwolone - nie należysz do ABW,CBA,CBŚ,FBI (*),
    nie "zastawiasz sideł" na koalicjantów/ opozycjonistów (**) -
    w przeciwnym razie "demoralizujesz" potencjalnych policjantów i
    sprowadzasz ich do roli "milicjantów".

    Wielkie "dzięki" za pomoc w "tworzeniu funkcjonariuszy" nie potrafiących
    samodzielnie rozwiązać jakiegoś testu ustawionego na poziomie IQ 90-100.

    Od początku nauczeni do kupowania testów, zaświadczeń, egzaminów czego
    będą pilnować ?
    Samochodu komendanta lokalnego posterunku ?

    To co robisz przynosi więcej szkody niż pożytku. Znajdź sobie inne zajęcie.

    Krzysztof Piotr

    (*) skróty wybrane przypadkowo - może jakiś prawnik się wypowie na temat
    granic prowokacji?
    (**) zakreślić na ekranie flamastrem lub nie w zależności od poglądów
    politycznych

  • 3. Data: 2009-11-21 14:58:01
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    a Ty z kolei chcesz z nich zrobić pederastów, przydupasów kadry akademickiej
    (tru!)...

  • 4. Data: 2009-11-21 15:03:45
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    przydupasów kadry akademickiej
    > (tru!)...

    tfu tfu tfu tfu miało być...

  • 5. Data: 2009-11-24 21:04:12
    Od: binarnie3 <"krzysztof.kotula(binarnie3)"@wp.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > a Ty z kolei chcesz z nich zrobić pederastów, przydupasów kadry
    > akademickiej (tru!)...

    Bez dalszego rozwijania tego wątku, jeden z podstawowych powodów mojego
    'czepiania' się tego typu ofert w poniższym linku.

    http://www.dziennikzachodni.pl/dziennikzachodni/1896
    94,policjant-wylecial-ze-sluzby-bo-mial-wypadek-po-p
    ijanemu,id,t.html

    Krzysztof Piotr

    EOT