PracaGrupypl.praca.dyskusje › o pl.praca.oferowana i ogłoszeniach na niej.....

  • 1. Data: 2003-10-05 11:18:45
    Temat: o pl.praca.oferowana i ogłoszeniach na niej.....
    Od: "michał t" <l...@p...pl>

    Czy ktoś mnie może oświecić??

    Czytam ogłoszenia....
    Zdarzyło mi się ostatnio odpowiedzieć (chciałem się dowiedziec więcej....)
    na jedno z nich .... i tu ZONK!!!

    Potencjalny pracodawca podaje mi adres FAQ grupy i twierdzi ,że na te
    ogłoszenia się nie odpowiada....
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    Po co jest pl.praca.oferowana??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-05 11:36:40
    Temat: Re: o pl.praca.oferowana i ogłoszeniach na niej.....
    Od: "Agalay" <a...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "michał t" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś mnie może oświecić??
    >
    > Czytam ogłoszenia....
    > Zdarzyło mi się ostatnio odpowiedzieć (chciałem się dowiedziec więcej....)
    > na jedno z nich .... i tu ZONK!!!

    Na ogloszenia odpowiada sie nie uzywajac opcji "odp. grupie" tylko
    "odpowiedz" nadawcy, albo w e-mailu szuka sie adresu do kontaktu. Grupa jest
    moderowana i pewnie juz zauwazyles ze nikt tam nie daje odpowiedzi, sa to
    tylko same ogloszenia!
    Owocnego szukania pracy, pozdrawiam

    --
    ==
    ---- www.dzwoneczki.30.pl

  • 3. Data: 2003-10-05 11:45:14
    Temat: Odp: o pl.praca.oferowana i ogłoszeniach na niej.....
    Od: "michał t" <l...@p...pl>

    Użytkownik Agalay
> [...]
    jest
    > moderowana i pewnie juz zauwazyles ze nikt tam nie daje odpowiedzi, sa to

    No ...
    To jakoś instnktownie ;-) zauwazyłem i odpowiedziałem NA PRIV!!!
    I to mnie nurtuje!

    pozdro

  • 4. Data: 2003-10-05 18:31:16
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "michał t" <l...@p...pl> wrote:

    > No ...
    > To jakoś instnktownie ;-) zauwazyłem i odpowiedziałem NA PRIV!!!
    > I to mnie nurtuje!

    Tia. Odpisałeś na grupę. Dlatego dostałeś FAQ. A odpisał Ci nie pracodawca,
    a moderator.
    Ludzie - proszę. Czytajcie uważnie... :(

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-10-05 19:11:01
    Od: "michał t" <l...@p...pl>

    Miło ,że się Pan podpisuje imieniem i nazwiskiem....(szkoda że dopiero teraz
    wiem kim jest pan Przemysław).

    Patrze na grupę ...mojego tekstu tam nie ma więc byłem pewny ,że nie
    palnąłem głupoty.... od 'odpowiedz grupie' do 'odpowiedz nadawcy' jest tylko
    kilka milimetrów :-P

    Byłem pewien, że rozmawiam z kimś kto może mi dać pracę...a tu sie okazuje
    ,że PAN Pracodawca do tej pory nie wie o moim istnieniu... kuurde:-)

    Proponuje się podpisywać 'Szanowny Pan moderator (...)' :-)

    Dzięki....seeyaa

  • 6. Data: 2003-10-05 19:34:29
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Patrze na grupę ...mojego tekstu tam nie ma więc byłem pewny ,że nie
    > palnąłem głupoty.... od 'odpowiedz grupie' do 'odpowiedz nadawcy' jest
    tylko
    > kilka milimetrów :-P

    W przypadku watpliwosci zawsze mozna sprawdzic w swojej skrzynce elementy
    wyslane, gdzie wlasciwie poslalo sie maila.. Blad w sztuce niewatpliwy.

    > Proponuje się podpisywać 'Szanowny Pan moderator (...)' :-)

    Pomysl nieglupi, podtrzymuje propozycje dodania tytulu "Moderator grupy
    praca oferowana" do sluzbowych odpowiedzi .
    Jednoczesnie milo, ze moderator odpowiada nawet na takie pomylkowe posty.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 7. Data: 2003-10-05 21:19:39
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Sun, 5 Oct 2003 21:11:01 +0200, gdy "michał t"
    <l...@p...pl> napisał:

    >Patrze na grupę ...mojego tekstu tam nie ma więc byłem pewny ,że nie
    >palnąłem głupoty.... od 'odpowiedz grupie' do 'odpowiedz nadawcy' jest tylko
    >kilka milimetrów :-P

    Outlook jest jedynym znanym mi programem, który ukrywa adres odbiorcy
    (jak również parę innych rzeczy), przez wysłałeś odpowiedź nie tam gdzie
    trzeba....

    Zainstaluj inny program do poczty i newsów (np. darmową Mozillę
    www.mozilla.org) i poczujesz co to znaczy komfort ;-)

    pzdr
    Robert

  • 8. Data: 2003-10-05 22:34:30
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    "michał t" <l...@p...pl> writes:

    > Czy ktoś mnie może oświecić??
    >
    > Czytam ogłoszenia....
    > Zdarzyło mi się ostatnio odpowiedzieć (chciałem się dowiedziec więcej....)
    > na jedno z nich .... i tu ZONK!!!

    prawdopodobnie wpisales adres grupy, a nie pracodawcy.

    > Potencjalny pracodawca podaje mi adres FAQ grupy i twierdzi ,że na te
    > ogłoszenia się nie odpowiada....

    bo nie odpowiada sie na nie NA GRUPE.

    podobnie, jak odpowiadasz na ogloszenia zamieszczone w GazWybie, to
    piszesz na adres wskazany w ogloszeniu, a nie na adres gazety, nie?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 9. Data: 2003-10-05 22:36:56
    Temat: Re: Odp: o pl.praca.oferowana i ogłoszeniach na niej.....
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    "michał t" <l...@p...pl> writes:

    > Miło ,że się Pan podpisuje imieniem i nazwiskiem....(szkoda że dopiero teraz
    > wiem kim jest pan Przemysław).
    >
    > Patrze na grupę ...mojego tekstu tam nie ma więc byłem pewny ,że nie

    OCZYWISCIE ze nie ma. Bo zostal zmoderowany, czyli nie dopuszczony na
    grupe.

    w momencie moderacji zostal wyslany tez z automatu mail z FAQ.

    Przeczytales to FAQ?
    Dalej nie rozumiesz?

    > Byłem pewien, że rozmawiam z kimś kto może mi dać pracę...a tu sie okazuje
    > ,że PAN Pracodawca do tej pory nie wie o moim istnieniu... kuurde:-)
    >
    > Proponuje się podpisywać 'Szanowny Pan moderator (...)' :-)

    eh.. czlowieku, palnales glupote i nie wymagaj teraz od innych, zeby
    bili sie w piersi za twoja nieuwage i brak myslenia przy odpisywaniu
    na ogloszenia o pracy.

  • 10. Data: 2003-10-05 23:31:01
    Od: "michał t" <l...@p...pl>

    Użytkownik Nina M. Miller <

    Weź kobieto uspokój się, bo zawsze się rzucasz....a już jest po fakcie.

    Dawno już zrozumiałem co zrobiłem i zrobiłem to przez pomyłkę ,
    a że Ty nie rozumiesz co napisałem to przykro mi bardzo.