PracaGrupypl.praca.dyskusje › [NIEOFICJALNE GLOSOWANIE] ocena moderatorow p.p.o

  • 11. Data: 2004-07-05 11:42:27
    Temat: NIE
    Od: "Havoc" <h...@p...onet.pl>

  • 12. Data: 2004-07-05 12:36:51
    Temat: TAK
    Od: Witek <n...@p...pl>

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 13. Data: 2004-07-05 13:01:20
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Nie zamierzam krytykować moderatorów.
    Ot, uważam jedynie, że należałoby coś zmienić, ponieważ obecny system
    przyjmowania ogłoszeń najwyraźniej się nie sprawdza.

    Magda

  • 14. Data: 2004-07-05 13:23:18
    Temat: Re: NIE
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    i ja tez...
    murarz, tynkarz, parapeciarz tez ma prawo do szukania tutaj pracy...
    ulatwienie procedury wysylania przez www to sluszna koncepcja, ale kierownik
    murarzy musi wiedziec ze cos takiego istnieje...

  • 15. Data: 2004-07-05 15:16:48
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje>

    NIE dla FAQ w obecnej postaci...

    --
    Adam

  • 16. Data: 2004-07-05 16:15:21
    Temat: Re: [NIEOFICJALNE GLOSOWANIE] ocena moderatorow p.p.o
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Proponuje rozpoczęcie procedury utworzenia listy:
    pl.praca.dyskusje.ppo ;-)
    Nie wiem jak innych ale mnie wałkowanie tego tematu zaczyna powoli nudzić..
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 17. Data: 2004-07-05 17:48:11
    Od: haine <c...@s...home._pl>

    PLONK dla żałosnych metod poprawiania sobie samopoczucia.

    haine

  • 18. Data: 2004-07-05 20:42:50
    Temat: [BARDZO ZLE] ocena moderatorow p.p.o
    Od: "MS" <m...@p...pl>

    Witam,

    Firma w ktorej pracuje 3 razy probowala wyslac powazne ogloszenie o prace,
    ale jej sie nie udalo :( Grupa po malu zaczyna tracic swoj sens. Mam
    wrazenie, ze moderator tej grupy to jakis dzieciak ktory probuje pokazac co
    to on nie potrafi...

    Ech... A kiedys bylo tak fajnie...

    Pzdr!
    MS

  • 19. Data: 2004-07-05 22:59:28
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia chinol napisał/a:

    > CZY MODERATORZY PL.PRACA.OFEROWANA PRACUJA DOBRZE, CZY ZLE ?
    > W celach statystycznych (tylko), bez zadnego silnika do glosowania
    > itp, i bez zadnych dalszych dzialan.

    Tak sobie czytam te Twoje święte wojny z moderatorami ppo i jestem coraz
    bardziej rozbawiony.
    Mam prośbę - czy możesz mi wytłumaczyć, po co wciąż drążysz ten temat i
    czepiasz się ludzi, którzy robią coś społecznie? Jaki masz w tym cel? Bo z
    tego, co zauważyłem:
    - nie zaoferowałeś się, że możesz zająć się moderacją ppo,
    - nie podjąłeś próby zmiany FAQ tej grupy,
    - nie próbowałeś zmieniać statusu ppo z moderowanej na niemoderowaną,
    - nie próbowałes założyć czegoś w rodzaju pl.praca.oferowana.odrzuty,
    - nie próbowałeś założyć np. alt.pl.praca.oferowana.
    Nie robisz _nic_konstruktywnego_ w celu rozwiązania problemu, toczysz
    jedynie personalne wojenki z moderatorami, jęczysz i narzekasz dla samego
    jęczenia i narzekania.
    To tyle uwag obserwatora z boku. Usuwam się z powrotem w cień, możesz
    spokojnie bić pianę dalej.

    --
    Addy 2.1 - http://addy.home.pl (29.06.2004)
    A twórcy "Dragostea din tei" będą się smażyć w piekle.

  • 20. Data: 2004-07-06 06:41:16
    Temat: Re: [NIEOFICJALNE GLOSOWANIE] prawda !!!
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    przyjaciele

    po co tu bijemy piane ???

    przeciez grupa jest dla moderatorow i ich wielbicieli
    a komu sie nie podoba niech spier...
    i z ppo i z ppd

    ja to niniejszym czynie bo rzeczywiscie nie ma sensu walczyc z wiatrakami
    skoro i tak do wielu nie dociera po co jest grupa

    pa pa