PracaGrupypl.praca.dyskusje › uwaga na hurtownię art. biurowych NENUFAR w zabrzu

  • 1. Data: 2007-06-01 20:20:04
    Temat: uwaga na hurtownię art. biurowych NENUFAR w zabrzu
    Od: k...@g...com

    Byłam dziś w hurtowni NENUFAR w Zabrzu i muszę powiedzieć, że tak
    niemiłej i nieprzyjaznej klientom obsługi juz dawno nie spotkałam.
    Jestem oburzona zachowaniem zarówno pracownic, jak i kierownictwa.
    Zostałam potraktowana niemalże jak złodziej tylko dlatego, że Pani
    Kierownik uznała, że arytkuły, które kupuję (nie wiem na jakiej
    podstawie) nie będą potrzebne w mojej firmie. To skandal, żeby
    kierownictwo hurtownii decydowałao co jest, a co nie jest potrzebne w
    mojej działalności!!!!! Jestem oburzona i na pewno nie wrócę już
    więcej do usług tej firmy.

    klaudia