PracaGrupypl.praca.dyskusje › Może mi ktoś poradzi ...

  • 21. Data: 2007-06-03 20:36:39
    Temat: Re: Może mi ktoś poradzi ...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f3v2rp$40u$1@news.lublin.pl Pe.Ka <c...@t...cy>
    pisze:

    > Lekarz nie zakazuje pracy. Lekarz nie daje zaświadczenia dopuszczającego
    > do pracy. Jest więc dokładnie tak jak tego sobie życzysz. Żaden szanujący
    > się pracodawca nie zatrudni kierowcy bez takiego zaświadczenia. Jest nadal
    > dokładnie tak jak sobie życzysz. Masz jeszcze jakiś problem czy tak sobie
    > tylko trollujesz?
    Czy jeszcze nie zrozumiałeś, że rozmawiasz z idiotą żyjącym we własnym
    świecie urojeń i fantazji?

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2007-06-04 20:28:07
    Temat: Re: Mo?e mi kto? poradzi ...
    Od: PZ <p...@m...com>

    Any User wrote:

    > Uwa?am, ?e to powinien oceniae pracodawca (bior?c pod uwag? ewentualne
    > ryzyko odszkodowa?, czy co tam jeszcze), a nie jaki?, za przeproszeniem,
    > lekarz.
    >
    > Ewentualnie sam pracownik, w oparciu o swoje tzw. sumienie. Ale nie, za
    > przeproszeniem, lekarz.

    Puknij sie w ten swoj pusty Dzinks o polnocy. Powiem Ci czy u mnie bylo
    slychac!!!

    Nie pozdrawiam trolla
    Przemek

  • 23. Data: 2007-06-05 07:18:41
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Alex wrote:

    > Witam
    > opiszę krótko problem może ktoś coś mi poradzi w tym kierunku
    > mam prawo jazdy kat CE i uprawnienia na koparkę
    > nie mogę zdobyć pracy w zawodzie ponieważ lekarz okulista odmawia
    > podpisania badań
    > (po wojsku nie widzę ostro na jedno oko )
    > koszt operacji to 10 tyś. na którą nie stać mnie poprostu tak od ręki
    > czy istnieje jakaś instytucja do której mógłbym zwrócic sie o pomoc w
    > refundacji operacji ?
    > pozdrawiam !!!

    1) Zmień okulistę! W końcu trafisz na takiego co podpisze!
    2) Nie należy Ci się odszkodowanie od wojska?

  • 24. Data: 2007-06-05 07:27:08
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Herakles pisze:

    > 2) Nie należy Ci się odszkodowanie od wojska?

    Może mu granat wybuchł w rękach po pijaku :D

    p.s Nawet z tego co mi wiadomo to rentę powinien dostać więc ta sprawa
    coś nie ładnie pachnie.

  • 25. Data: 2007-06-05 15:04:33
    Od: "john" <j...@y...com>

    ale pierdolisz jak polamany, szczegolnie moze byc kierowca TIRa i ludzi
    zabijac na drodze. No ale jezeli chodzi o koparke to troche inna sprawa,
    inne argumenty powinny podzialac dla lekarza, sadze jednak ze skoro nie chca
    wydac zaswiadczenia mimo tego to niedowidzenie musi byc powazne i nie mozna
    na to przymnknac oko.

  • 26. Data: 2007-06-05 16:36:09
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    john pisze:
> [...]
    > wydac zaswiadczenia mimo tego to niedowidzenie musi byc powazne i nie mozna
    Z koparka jest tak samo groznie - zle oceni glebokosc wykpu, ktory robi
    a przy duzych wadach i roznicach moedzy poczyma to sie czesto zdaza i
    przywali lyzka o jakis gazociag,ktory byl pod spodem i opisany w
    dokumentacji takze byl). Reszty chyba nie musze pisac...

    --
    Qlfon, Bournemouth, UK
    słucha:

  • 27. Data: 2007-06-05 17:49:39
    Od: "Alex" <k...@i...pl>

    próbowałem nawet się sądzić z wojskiem ale bez skutku lekarze orzekający
    twierdzą
    że to wada wrodzona , której nie wykryła komisja przdpoborowa

    a co do jazdy to jeżdzę ostrożnie i od ponad 10 lat nie miałem nawet kolizji
    a jeżdziło się sporo za granicę .
    mi ta wada wcale nie przeszkadza
    pozdrawaim

  • 28. Data: 2007-06-05 18:56:28
    Od: "Ice" <j...@a...email>

    Użytkownik "Alex" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    a jakbys poszedł na badanie w soczewkach?

    jeżeli badanie tylko z tablicą to bezproblomowo ci sie uda.

    koszt soczewek juz od ok 60pln za 6 szt.

  • 29. Data: 2007-06-05 19:04:43
    Od: "Alex" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Ice" <j...@a...email> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Alex" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > a jakbys poszedł na badanie w soczewkach?
    >
    > jeżeli badanie tylko z tablicą to bezproblomowo ci sie uda.
    >
    > koszt soczewek juz od ok 60pln za 6 szt.

    jest to wada niedająca się skorygować zwykłą soczewką
    narazie czekam na specjalna twardą soczewkę zobaczymy zy coś pomoże
    pozdr