PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże mi ktoś poradzi ... › Re: Może mi ktoś poradzi ...
    From: live_evil <u...@b...o2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Może mi ktoś poradzi ...
    Date: Sun, 03 Jun 2007 12:45:38 +0200

    Any User napisał(a):

    > A jakbyś tak poszedł do innego lekarza, względnie zastosował inne
    > argumenty motywujące do podpisania pozytywnej opinii?

    A za jakis czas zobaczymy news "niedowidzacy kierowca sprawca
    smiertelnego wypadku". Obecnie lekarze dosc ostroznie wydaja pozytywna
    opinie, gdyz moga miec spore problemy, jesli kierowca, ktorego dopuscil
    do zawodu spowoduje wypadek przez swoja wade wzroku.

    --
    gg: 6373907 jid: live_evil[]jabber.ru

    Rowery Na Poziomie