PracaGrupypl.praca.dyskusje › Minimalne wynagrodzenie 1974/75 roku

  • 1. Data: 2004-11-23 15:41:30
    Temat: Minimalne wynagrodzenie 1974/75 roku
    Od: orinoco <w...@U...onet.pl>

    Witam.

    Czy ktoś jest w stanie udzielić wskazówki gdzie szukać informacji na
    temat minimalnego wynagrodzenia w Polsce w latach 1974-1975? Na stronach
    ZUSu znalazłem jedynie tabelę z wynagrodzeniami średnimi, a mi potrzebne
    minimalne. GUS niestety też nie podaje tak starych danych.
    Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję.

    --
    pozdrawiam,
    Michał Rodziewicz

  • 2. Data: 2004-11-23 17:14:36
    Temat: Re: Minimalne wynagrodzenie 1974/75 roku
    Od: "mic" <u...@p...fm>

    moze w starych rocznikach ststystycznych - w kazdej wiekszej bibliotece

    Użytkownik "orinoco" <w...@U...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Czy ktoś jest w stanie udzielić wskazówki gdzie szukać informacji na
    > temat minimalnego wynagrodzenia w Polsce w latach 1974-1975? Na stronach
    > ZUSu znalazłem jedynie tabelę
    czy nie daloby sie tam, tak jak mamy teraz, wstawic trzech okladek
    najnowszych ksiazek?
    a pod spodem najgoretsze informacje

  • 3. Data: 2004-11-24 02:17:37
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "orinoco" <w...@U...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cnvlri$pqd$1@news.dialog.net.pl...

    (...)
    > Czy ktoś jest w stanie udzielić wskazówki gdzie szukać informacji na
    > temat minimalnego wynagrodzenia w Polsce w latach 1974-1975?

    W interesującym Cię okresie najniższe wynagrodzenie wynosiło (w zł):

    a) od 01.12.1970 r. - 1.000,-
    b) od 01.08.1974 r. - 1.200,-
    c) od 01.05.1977 r. - 1.400,-

    Źródło: "Prawo Przedsiębiorcy" Nr 17/2002, s. 10.

    Kwoty najniższego wynagrodzenia z lat 1974-1975 zostały opublikowane
    prawdopodobnie w Monitorze Polskim (od 1999 r. są publikowane w
    Dzienniku Ustaw) - dostępnym w czytelni czasopism większych bibliotek.

    Pozdrawiam

    wa

  • 4. Data: 2004-11-24 16:09:33
    Od: orinoco <w...@U...onet.pl>

    wektor wrote:

    > W interesującym Cię okresie najniższe wynagrodzenie wynosiło (w zł):
    >
    > a) od 01.12.1970 r. - 1.000,-
    > b) od 01.08.1974 r. - 1.200,-
    > c) od 01.05.1977 r. - 1.400,-
    ..