PracaGrupypl.praca.dyskusje › MediaMarkt

  • 1. Data: 2003-01-11 14:29:22
    Temat: MediaMarkt
    Od: "Luk" <pyka.lukasz[BEZSPAMERII]@wp.pl>

    Witam!

    We wtorek ide na rozmowe do nowo otwieranej hali MediaMarkt, staram sie o
    prace sprzedawcy w dziale komputerowym i serwisanta. Szukali wielu
    pracownikow, wiec wspomnialem, ze stanowisko kierownicze tez mi pasuje
    (kwalfikacje kierownicze, moze nie idealne, ale mam). W zwiazku z tym mam
    pare pytan:

    1. Jak wyglada rozmowa kwalfikacyjna, jest to test umiejetnosci,
    psychologiczny, moze luzna rozmowa idywidulana, albo inna zbiorowa ?
    2. Ile zarabiaja sprzedawcy, serwisanci, kierownicy dzialow?

    Za reszte info tez bede wdzieczny, typu : rotacja pracownikow, atmosfera,
    ewentulane dodatki (znizka na sprzet, czy inna herbata lub kawa gratis :))

    Pozdrawiam
    Luk

  • 2. Data: 2003-01-14 18:31:51
    Temat: Re: MediaMarkt
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > psychologiczny, moze luzna rozmowa idywidulana, albo inna zbiorowa ?
    > 2. Ile zarabiaja sprzedawcy, serwisanci, kierownicy dzialow?

    jesli teraz pracujesz, beda Cie pytali o to, co dokladnie robisz w pracy (
    od momentu do niej wejscia do wyjscia), merytorycznie Kierownik dzialu czy
    sklepu moze Cie zapytac np o rodzaje pamieci, drukarek czy czegokolwiek,
    moze zapytac o to, jakbys przeprowadzil rozmowe z Klientem chcacym kupic to
    czy owo.
    Bardzo rzeczowo i dosc przyjaznie i na temat ( zadnych idiotycznych testow
    czy pytan nie zwiazanych z tematem)

    Wojtek ( po 4 ch rekrutacjach do MM :)