PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkolenia - gdzie

  • 1. Data: 2003-01-11 10:57:59
    Temat: szkolenia - gdzie
    Od: "gb" <g...@p...onet.pl>

    Witam.

    Rozgladam sie za szkoleniami o tematyce prowadzenie projektow
    (informatycznych).
    Zalezy mi na mozliwosci zdania egzaminu i dostania papierka,
    ktory jest w miare znzny w Polsce i za granicą.

    Bede wdzieczny za rekomendacje i nierekomendacje.

    pozdr,
    gb

  • 2. Data: 2003-01-12 18:29:54
    Temat: Re: szkolenia - gdzie
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

    Użytkownik "gb" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (informatycznych).
    > Zalezy mi na mozliwosci zdania egzaminu i dostania papierka,
    > ktory jest w miare znzny w Polsce i za granicą.

    Jedne z najlepszych szkolen z zakresy Zarzadzania Projektami oferuje
    www.mtdc.pl
    Aby zdobyc papierek, trzeba jednak troche zainwestowac pieniedzy

    PZDR
    quba
    www.vidi.biz.pl