1. Data: 2003-01-11 15:33:25
Temat:BIOFARM - poznan ??
Od:"ARTUR" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zna ktos te firme ??
Ile tam zarabiaja, a w sczegolnosci Przedstawiciele Medyczni, i na jakich
zasadach ??
z gory dziekuje, te informacje moga sie mi przydac bardzo :-)

p Artur

2. Data: 2003-01-12 09:28:41
Temat:Re: BIOFARM - poznan ??
Od:"Ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zasiłek dla bezrobotnych jest opodatkowant

3. Data: 2003-01-12 09:32:04
Od:"Ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, to była odpowiedz na post powyżej.

4. Data: 2003-01-12 11:10:24
Od:"LeBi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ARTUR <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avpdcs$6on$...@n...tpi.pl...
> Zna ktos te firme ??
> Ile tam zarabiaja, a w sczegolnosci Przedstawiciele Medyczni, i na jakich
> zasadach ??
> z gory dziekuje, te informacje moga sie mi przydac bardzo :-)

Myślę że nieźle ponieważ leki,narkotyki.alkohol i papierosy to jedna branża.

___pzdr___
/ LeBi \
-=| GG: 2727027 |=-
"Piąty pasek w dresie -
specyficzni kolesie..."
www.radiomaryja.glt.pl
^^wrzuć coś na tacę^^

5. Data: 2003-01-13 20:55:11
Od:"camelia" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ARTUR <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> zasadach ??
> z gory dziekuje, te informacje moga sie mi przydac bardzo :-)

Mój wywiad środowiskowy przeprowadzałam w czasie bezpośredniej rozmowy z
repami róznych firm. Zaczepiałam poprostu ich na ulicy, i podczas dłuzszej
rozmowy ustaliłam, że płaca netto kształtuje się w okolicach 2000 zł (mówię o
różnych firmach far.).
Życzę powodzenia na rozmowach :)
Napisz jak było.
Pozdrawiam
ps. Mnie w jednej firmie pytali o czym rozmawia groszek z ananasem ! :)