PracaGrupypl.praca.dyskusje › BIOFARM - poznan ??

  • 1. Data: 2003-01-11 15:33:25
    Temat: BIOFARM - poznan ??
    Od: "ARTUR" <b...@g...pl>

    Zna ktos te firme ??
    Ile tam zarabiaja, a w sczegolnosci Przedstawiciele Medyczni, i na jakich
    zasadach ??
    z gory dziekuje, te informacje moga sie mi przydac bardzo :-)

    p Artur

  • 2. Data: 2003-01-12 09:28:41
    Temat: Re: BIOFARM - poznan ??
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Zasiłek dla bezrobotnych jest opodatkowant

  • 3. Data: 2003-01-12 09:32:04
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Przepraszam, to była odpowiedz na post powyżej.

  • 4. Data: 2003-01-12 11:10:24
    Od: "LeBi" <n...@o...pl>

    Użytkownik ARTUR <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avpdcs$6on$...@n...tpi.pl...
    > Zna ktos te firme ??
    > Ile tam zarabiaja, a w sczegolnosci Przedstawiciele Medyczni, i na jakich
    > zasadach ??
    > z gory dziekuje, te informacje moga sie mi przydac bardzo :-)

    Myślę że nieźle ponieważ leki,narkotyki.alkohol i papierosy to jedna branża.

    ___pzdr___
    / LeBi \
    -=| GG: 2727027 |=-
    "Piąty pasek w dresie -
    specyficzni kolesie..."
    www.radiomaryja.glt.pl
    ^^wrzuć coś na tacę^^

  • 5. Data: 2003-01-13 20:55:11
    Od: "camelia" <m...@N...gazeta.pl>

    ARTUR <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zasadach ??
    > z gory dziekuje, te informacje moga sie mi przydac bardzo :-)

    Mój wywiad środowiskowy przeprowadzałam w czasie bezpośredniej rozmowy z
    repami róznych firm. Zaczepiałam poprostu ich na ulicy, i podczas dłuzszej
    rozmowy ustaliłam, że płaca netto kształtuje się w okolicach 2000 zł (mówię o
    różnych firmach far.).
    Życzę powodzenia na rozmowach :)
    Napisz jak było.
    Pozdrawiam
    ps. Mnie w jednej firmie pytali o czym rozmawia groszek z ananasem ! :)