PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co sądziecie o pracach chałupniczych?

  • 1. Data: 2003-01-11 10:01:02
    Temat: Co sądziecie o pracach chałupniczych?
    Od: "Elka" <k...@2...pl>

    Witam grupowiczów,

    Chciałam zapytać - jak w temacie -
    Albo nawet, czy ktoś spotkała się z oszustwem, albo odwrotnie.
    Chałupnictwo takie jak:
    koperty, długopisy itp itd.....
    :))
    pozdrawiam
    Ela

  • 2. Data: 2003-01-11 10:10:42
    Temat: Re: Co sądziecie o pracach chałupniczych?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <avoq0s$jh9$1@news.tpi.pl> Elka napisał(a):
    > Chciałam zapytać - jak w temacie -
    > Albo nawet, czy ktoś spotkała się z oszustwem, albo odwrotnie.
    > Chałupnictwo takie jak:
    > koperty, długopisy itp itd.....
    >:))

    Wystarczy trochę pomyśleć. Długopisy składają albo więźniowie w Chinach
    za miskę ryżu, albo maszyny w krajach cywilizowanych. Kopert dzisiaj nie
    adresuje się ręcznie, tylko wrzuca kilkadziesiąt do zwykłej drukarki
    (względnie kilka tysięcy do specjalistycznej) i drukuje, razem z ładnym
    logo firmy.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2003-01-11 11:29:44
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Elka wrote:

    > Witam grupowiczów,
    >
    > Chciałam zapytać - jak w temacie -
    > Albo nawet, czy ktoś spotkała się z oszustwem, albo odwrotnie.
> [...]

    Z ekonomicznego punktu widzenia jest to totalny idiotyzm --> cena dobr
    wytwarzanych w ten sposob nijak sie nie kalkuluje z tym co widac w sklepach.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-01-11 21:09:47
    Od: w...@w...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Elka napisal(a) Sat, 11 Jan 2003 11:01:02 +0100:
    >Chciałam zapytać - jak w temacie -
    >Albo nawet, czy ktoś spotkała się z oszustwem, albo odwrotnie.
    >Chałupnictwo takie jak:
    >koperty, długopisy itp itd.....

    Badz ostrozna.
    Prace wez, materialy tez, ale nic nie plac za materialy.
    To firma ma Tobie placic za prace, a nie Ty firmie
    za polfabrykaty.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 5. Data: 2003-01-11 23:38:44
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Elka wrote:

    > Witam grupowiczów,
    >
    > Chciałam zapytać - jak w temacie -
    > Albo nawet, czy ktoś spotkała się z oszustwem, albo odwrotnie.
    > Chałupnictwo takie jak:
    > koperty, długopisy itp itd.....

    A i zapomnialem dodac --> w jedynym znanym mi osobiscie wypadku osoby,
    ktora chciala taka prace podjac, zostala ona naciagnieta na telefon 0
    700... (skladanie dlugopisow).

    Natomiast co do przepisywania - na grupie bylo niedawno moje pytanie
    dotyczace tego tematu + na forum GW wypowiadala sie osoba majaca z tym
    stycznosc, ze do przepisania dostala strone z chinskimi robaczkami.

    Flyer