PracaGrupypl.praca.dyskusje › Maszyny zastępują człowieka

  • 1. Data: 2009-07-10 08:42:35
    Temat: Maszyny zastępują człowieka
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Nawet nie próbuje się zrozumieć że technika i technologia już dziś
    wyeliminowała pracownika (człowieka).
    I to właśnie pokazuje dzisiejszy kryzys.
    Więc dlaczego mając wszystkiego pod dostatkiem cierpimy biedę?
    Budżet państwa jest posty bo milionerzy nie płacą podatków i nie są w stanie
    skonsumować wyprodukowanych dóbr!

  • 2. Data: 2009-07-10 10:03:30
    Temat: Re: Maszyny zastępują człowieka
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Budżet państwa jest posty bo milionerzy nie płacą podatków i nie są w
    > stanie skonsumować wyprodukowanych dóbr!

    A dowalić im, burżujom stawkę podatkową 90%, podwyższyć płacę minimalną
    o 300% i od razu wzrośnie konsumpcja i powszechny dobrobyt... :D

    J.

  • 3. Data: 2009-07-10 11:05:31
    Od: r...@m...com

    > Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A dowalić im, burżujom stawkę podatkową 90%, podwyższyć płacę minimalną
    > o 300% i od razu wzrośnie konsumpcja i powszechny dobrobyt... :D

    To zrób to sam, bo burżuje z sejmu napewno na siebie bata nie ukręcą...

  • 4. Data: 2009-07-10 14:54:48
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jurek M" <m...@1...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A dowalić im, burżujom stawkę podatkową 90%, podwyższyć płacę minimalną
    > o 300% i od razu wzrośnie konsumpcja i powszechny dobrobyt... :D

    Ja rozumiem Twoja ironie.
    Tylko dlaczego Ty nie rozumiesz tych co wyprodukowali i nie mogą sprzedać?
    Nawet nie próbujesz zrozumieć tych którzy nie mogą, którym się nie pozwala
    zarobić na swoje utrzymanie.

    Józek

  • 5. Data: 2009-07-10 15:41:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h36uu3$quc$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Nawet nie próbuje się zrozumieć że technika i technologia już dziś
    > wyeliminowała pracownika (człowieka).
    No i co?

    > Budżet państwa jest posty bo milionerzy nie płacą podatków i nie są w
    > stanie skonsumować wyprodukowanych dóbr!
    No i co robić?

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2009-07-10 15:48:22
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jul 10, 4:54 pm, "Józek" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Nawet nie próbujesz zrozumieć tych którzy nie mogą, którym się nie pozwala
    > zarobić na swoje utrzymanie.

    A co to za zakaz? Zabroniono w Polsce komuś prowadzenia działalności
    gospodarczej?

    --
    mihau

  • 7. Data: 2009-07-10 17:19:21
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Józek" napisał:
    > Nawet nie próbuje się zrozumieć że technika i technologia już dziś
    > wyeliminowała pracownika (człowieka).

    bzdura, jedynie zmieniła harakter jego pracy, ale ideałem jest włąśnie to
    żeby maszyma pracowała za ciebie, bo ty po co masz pracować, pewnie miałbyś
    masę ciekawszych rzeczy do zrobienia?:O)

> [...]
    > Więc dlaczego mając wszystkiego pod dostatkiem cierpimy biedę?
    > Budżet państwa jest posty bo milionerzy nie płacą podatków i nie są w

    nie rozumiesz sensu kryzysu, kryzys jest całkowicie wymiślony i stworzony
    przez spekulantów finansowych i nic wspólnego z gospodarką, czy czym kolwiek
    innym nie ma,
    budrzety państw są puste bo pieniądz obecnie jest długiem, którego nie można
    spłacić!!!

    poszukaj w necie filmów: "Money As Debt" oraz "The Money Masters"
    i wszystko zrozumiesz i nie będziesz zadawał głupich pytń:O)

  • 8. Data: 2009-07-10 17:25:00
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Tylko dlaczego Ty nie rozumiesz tych co wyprodukowali i nie mogą
    > sprzedać?

    Odwieczna zasada - przeżyje najsilniejszy i najlepiej dostosowany.
    Chcesz zmienić naturalny bieg rzeczy? Obawiam się, że to utopia :)

  • 9. Data: 2009-07-10 17:30:38
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > zarobić na swoje utrzymanie.

    A co to za zakaz? Zabroniono w Polsce komuś prowadzenia działalności

    Chyba nie wiesz co napisałeś.
    Nie słyszałem aby komuś płacono za założenie DG ( pomijając przekręty).
    Bo ja musiałem co miesiąc płacić.

    Pozdrawiam
    Józek

  • 10. Data: 2009-07-10 17:41:21
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Odwieczna zasada - przeżyje najsilniejszy i najlepiej dostosowany.
    > Chcesz zmienić naturalny bieg rzeczy? Obawiam się, że to utopia :)

    Zapominasz o jednej rzeczy!
    Oni też umierają.
    Więc jeśli chcesz najsilniejszego i najlepiej dostosowanego to znieśmy
    wszelkie obowiązujące przepisy i paragrafy.