PracaGrupypl.praca.dyskusje › To się opłaca

  • 1. Data: 2009-07-10 13:43:03
    Temat: To się opłaca
    Od: Mewera <d...@o...pl>

    Zarządzający systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym
    wymiarze czasu do pracy w domu przy Marketingu Internetowym.Oczekujemy
    poważnych zapytań od osób chcących zarobić poważne pieniadze.Więcej
    informacji:d...@o...pl

  • 2. Data: 2009-07-10 13:55:57
    Temat: Re: To sięopłaca
    Od: r...@m...com

> [...]
    > wymiarze czasu do pracy w domu przy Marketingu Internetowym.Oczekujemy
    > poważnych zapytań od osób chcących zarobić poważne pieniadze.Więcej

    To się zdecydowanie nie opłaca...

    83.26.156.118 apw118.neoplus.adsl.tpnet.pl
    descr: Neostrada Plus
    descr: Lodz

    remarks: Please send spam and abuse notification only to:
    remarks: a...@t...pl

  • 3. Data: 2009-07-12 22:01:48
    Od: <a...@g...pl>

    > 83.26.156.118 apw118.neoplus.adsl.tpnet.pl
    > descr: Neostrada Plus
    > descr: Lodz
    >

    > remarks: Please send spam and abuse notification only to:
    > remarks: a...@t...p l

    i do tego łódzki urzad skarbowy ze osoba prowadzi dzialalnosc /zarzadzajacy
    systemem web/ na duza skale /nascie tysiecy zlotych/ i nie posiada
    zarejestrowanej dg.
    a ja kiedys wplace te 5 czy ile tam zl poprosze o pokwitowanie od
    zarzadzajacego systemem web i jak nie dostane tego co napisal, to jeszcze do
    prokuratury - sprawa o 5 to wykroczenie ale jak mu przetrzepia mieszkanie i
    zbadaja kompa to rodzice sie zainteresuja co dziecko po nocach robi