PracaGrupypl.praca.dyskusjeMasz dostęp do Internetu ?? Zarób na tym !! › Re: Masz dostęp do Internetu ?? Zarób na tym !!
    From: "slawek" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Masz dostęp do Internetu ?? Zarób na tym !!
    Date: Sun, 2 Jan 2005 19:52:57 +0100

    Użytkownik "Bogdan" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:cr9f6s$vee$1@theone.laczpol.net.pl...

    > Oto Twoja okazja do zarobienia pieniędzy, niezależnie czy to będzie drugie
    > źródło czy podstawowe....możesz łatwo zarobić 500 zł tygodniowo
    > poświęcając
    > tylko 18 godzin Twojego czasu! Możesz dodatkowo zarobić nawet 2000 zł,lub
    > więcej, jeśli masz życzenie poświęcić pełny wymiar godzin. Cała praca jest
    > wykonywana w Twoim własnym domu. Sam ustalasz swój własny rozkład.
    > Wszystko,
    > czego potrzebujesz to komputer, natomiast jest zapewnione pełne Szkolenie
    > on-line.
    > W 30-dniowym BEZPŁATNY okres próbny.

    Ludzie!!!!!!!! może wszyscy poświęćmy troche czasu (taki wolontariat w
    niezarabianiu przez net :)) i nie omijajmy tych postów z rezygnacją albo
    gorzkim uśmiechem. Piszmy, nabijajmy się to moze idiotą zbrzydnie. Albo
    niech każdy walnie na skrzynke takiemu debilowi po 10 maili albo co. No może
    ja się za bardzo jednak denerwuje ... Tak czy inaczej mam dotkliwą alergie -
    NA GŁUPOTE. I jak sobie tu wpadam i nie tylko tu, jak dostaje to gówno na
    skrzynke w odpowiedzi na moje ogłoszenie "szukam pracy" to mnie k**** już
    trafia.

    Sławek