PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencje posrednictwa pracy w Lodnynie

  • 1. Data: 2004-07-26 22:09:05
    Temat: Agencje posrednictwa pracy w Lodnynie
    Od: "Wieslaw Paslawski" <h...@o...pl>

    Witam!

    Przylecialem do Londyu we wtorek 19 lipca. Pracowalem w Warszawie w firmie
    internetowej. Anglielski znam dobrze. O czym chialem napisac - otoz bylem
    juz w kilku agencjach posrednictwa pracy i mojego CV nawet nikt nie wzial do
    reki. Generalnie splawiaja, chca referencji od brytyjskiej firmy, albo zeby
    pokazac NIN. Powiem tak- wcale nie witaja nas tutaj chlebem i sola. Wprawdzie
    praca jest, ale trudno ja dostac.

    Duzo lepiej jest zwracac sie bezposrednio do pracodawcow. Oni nie sprawiaja
    sztucznych przeszkod.

    Moje wrazania z klikudoniowego pobytu w Londynie sa bardzo pozytywane. Tutejsza
    rzeczywistosc jest inna niz w Polsce, co moze na kazdym kroku wkurzac.
    Generalnie jedenak jest fajnie.

    Pozdrawiam

    Wieslaw

  • 2. Data: 2004-07-27 15:55:41
    Temat: Re: Agencje posrednictwa pracy w Lodnynie
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    To polskie agencje? Czy po prostu internetowe?

    (Ja NIN mam:))

    pozdro.kazoo

  • 3. Data: 2004-07-28 15:04:12
    Od: "Wieslaw" <h...@o...pl>

    > To polskie agencje? Czy po prostu internetowe?

    normalne, takie do ktorych wchodzisz z ulicy.

    Pozdraiwm

    Wieslaw

  • 4. Data: 2004-07-28 21:36:06
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    > normalne, takie do ktorych wchodzisz z ulicy.

    A jakiej pracy szukasz? W jakim zawodzie?

    Pozdro!

  • 5. Data: 2004-07-28 21:42:50
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    kazoo napisał (śro 28. lipca 2004 23:36):

    > A jakiej pracy szukasz? W jakim zawodzie?
    >
    > Pozdro!
    ja na przykład informatyka

  • 6. Data: 2004-07-29 17:54:21
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    > ja na przykład informatyka

    No ja tez np. Ale w UK (Londynie) szukasz?

  • 7. Data: 2004-07-29 18:33:44
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    kazoo napisał (czw 29. lipca 2004 19:54):

    > No ja tez np. Ale w UK (Londynie) szukasz?
    Moze być city. A równie dobrze może być i sztokholm. mnie to gance gall :)

    tzn szukam póki co przez net, z kilkoma firami rozmawiam ale póki co nic
    jeszcze nie zakończyło się żadnym kokretem. A bez konkretu wydawac
    pieniędzy na przejazd tam i spowrotem nie będę (bo i w którą stronę ?)