PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam prace ! :)

  • 1. Data: 2003-11-20 15:13:10
    Temat: Mam prace ! :)
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    Pozdrawiam wszystkich na grupie, czytam was od paru miesiecy, kiedy to
    skonczylem studia i zaczalem szukac pracy, pare rzeczy ktore tu znalazlem
    okazalo sie naprawde przydatnych.

    Dzisiaj dowiedzialem sie, ze przeszedlem przez trzeci etap procesu
    rekrutacyjnego i zostalem zatrudniony w firmie ktora mnie interesowala.
    Dodam tylko ze caly proces trwal dosc dlugo, od czasu zgloszenia sie do
    firmy do dzisiejszej informacji o otrzymaniu pracy minelo prawie 8 tygodni.
    Dwa tygodnie po szkoleniu i egzaminie stwierdzilem, ze moja cierpliwosci sie
    wyczerpala i sam zadzwonilem :)

    Do wszystkich poszukujacych pracy absolwentow - nie poddawajcie sie, praca
    tam jest !!!

    Pozdrawiam

    Teq

  • 2. Data: 2003-11-20 15:38:59
    Temat: Re: Mam prace ! :)
    Od: "Lynch" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Teq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tygodni.
    > Dwa tygodnie po szkoleniu i egzaminie stwierdzilem, ze moja cierpliwosci

    Cos wiecej? Jaki kierunek studiow, jaka firma i jakie miasto? :)

  • 3. Data: 2003-11-20 15:56:49
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    gratuluje!

    pozdrawiam i zycze powodzenia!!!

    Karmakoma.

  • 4. Data: 2003-11-20 19:03:36
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Teq napisał(a):

    > Dzisiaj dowiedzialem sie, ze przeszedlem przez trzeci etap procesu
    > rekrutacyjnego i zostalem zatrudniony w firmie ktora mnie
    > interesowala.

    Gratulujemy i czekamy na post z pola bitwy...jaki to pracodawca jest be
    ;>

    Oczywiscie zartuje i gratuluje i zycze zyczliwych wspolpracownikow i
    duzo pracy - abys sie nie nudzil!

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 5. Data: 2003-11-20 22:40:06
    Od: "RobiZ" <w...@b...spamu.poczta.onet.pl>

    > Dodam tylko ze caly proces trwal dosc dlugo, od czasu zgloszenia sie do
    > firmy do dzisiejszej informacji o otrzymaniu pracy minelo prawie 8
    > tygodni.

    Prawie 2 miesiące to długo??? Ja czekałem 4 miesiące i 3 tygodnie...

    --
    PZDR;
    RobiZ

  • 6. Data: 2003-11-20 22:46:15
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-20 23:40, RobiZ wrote:

    > Prawie 2 miesiące to długo??? Ja czekałem 4 miesiące i 3 tygodnie...

    No, ja to półtora roku nie miałem stałego zajęcia - chciałem już banki
    obrabiać - ale nie wiedziałem, jak się za to zabrać, więc sobie spółkę
    założyłem. Znaczy taką, co handluje, nie co banki obrabia.

    Pzdr: Catbert

  • 7. Data: 2003-11-21 08:02:41
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl>

> [...]
    > wyczerpala i sam zadzwonilem :)
    >
    > Do wszystkich poszukujacych pracy absolwentow - nie poddawajcie sie, praca

    Wielkie gratulacje i powodzenia.
    Oby Ci ta praca miłą była!

  • 8. Data: 2003-11-23 23:18:59
    Od: Jacek Łubiński <r...@o...WYTNIJ.TO.pl>

    wszystkiego najlepszego w nowej pracy,
    tylko uwazaj na napalona szefowa;)

    --

    pozdrawiam, jacek

  • 9. Data: 2003-11-25 10:30:15
    Od: "Rybka " <b...@g...pl>

    Gratuluje!

    Fajnie, ze napisales o swoim sukcesie. Ludzie z reguly pisza jak jest zle a
    tu prosze jeden szczesliwiec! Powodzenia!!!

    P.S. dzieki za wypowiedz o moim wekslu i lojalce.