PracaGrupypl.praca.dyskusje › list referencyjny

  • 1. Data: 2003-11-20 13:40:32
    Temat: list referencyjny
    Od: "P.Szpakowicz" <P...@w...edu.pl>

    Witam grupe!
    Mam dosyc nietypowy problem... Musze napisac list referencyjny mojemu
    pracownikowi. Czy macie moze jakies wzory lub konspekty tego typu
    dokumentow? Co powinienem tam napisac?

    z gory dziekuje za pomoc

    --
    P.Szpakowicz
    P[dot]Szpakowicz[at]wsisiz[dot]edu[dot]pl

  • 2. Data: 2003-11-20 15:03:52
    Temat: Re: list referencyjny
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "P.Szpakowicz" <P...@w...edu.pl> wrote in message
    > Witam grupe!
    > Mam dosyc nietypowy problem... Musze napisac list referencyjny mojemu
    > pracownikowi. Czy macie moze jakies wzory lub konspekty tego typu
    > dokumentow? Co powinienem tam napisac?

    http://www.qmc.com.pl/onas/listy_ref.htm
    http://www.ecogis.pl/list_referencyjny_krakow.htm
    http://www.ecogis.pl/list_referencyjny_poznan.htm
    i po angielsku
    http://www.businessballs.com/referencesletterssample
    s.htm

    Pozdrawiam

    Teq

  • 3. Data: 2003-11-20 15:26:56
    Od: "P.Szpakowicz" <P...@w...edu.pl>

    Na poczatku chialem podziekowac Ci za odpowiedz...

    Użytkownik "Teq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.qmc.com.pl/onas/listy_ref.htm
    > http://www.ecogis.pl/list_referencyjny_krakow.htm
    > http://www.ecogis.pl/list_referencyjny_poznan.htm

    Te listy dotycza firm a nie osob... niemniej podsunely mi kilka pomyslow

    > i po angielsku
    > http://www.businessballs.com/referencesletterssample
    s.htm

    Ten link byl bardzo pomocny.. dzieki :)

    > Pozdrawiam
    >
    > Teq

    Problem w tym ze musze ocenic prace tego pracownika pod wzgledem jakosci i
    jego zdolnosci interpersonalnych.
    Z jednej strony chcialbym napisac cos dobrego o nim ale z drugiej nie
    chcialbym zeby zabrzmialo to jak cos w rodzaju
    wazeliny.

    pozdrawiam
    P.Szpakowicz

  • 4. Data: 2003-11-20 17:45:35
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    > Te listy dotycza firm a nie osob... niemniej podsunely mi kilka pomyslow

    Nie zwrocilem uwagi, po prostu w archiwum grupy wykopalem.

    > Ten link byl bardzo pomocny.. dzieki :)

    Ciesze sie :)

    Teq

  • 5. Data: 2003-11-20 18:04:55
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    jak sobie pisałem listy pochwalne, to zwykle to brzmiało mniej-więcej tak:

    Pan <gromax> w okresie od do wykonywał pracę/zlecenie/ jakieś dzieło (nie
    jest do końca istotne jak to się ma do faktycznej umowy) wykorzystując
    technologie/zasady/sposoby.
    W okresie tym dał się poznać jako świetny fachowiec, dobry
    organizator,solidny współpracownik, pomocny kolegom, (tu można całą litanię
    epitetów).

    Jest nam niezmiernie miło polecać go jako wybitnego fachowca, tym bardziej
    że jest osobą otwartą i chętnę do współpracy.
    z poważaniem
    dyrektor najwyższej klasy

    tak na poczekaniu to wymyśliłem, oczywiście chwilkę trzeba posiedzieć i
    dopracować oraz dopasować do konkretnwj osoby/konkretnej pracy

    pzdr
    gromax

  • 6. Data: 2003-11-20 18:23:31
    Od: "P.Szpakowicz" <P...@w...edu.pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > tak na poczekaniu to wymyśliłem, oczywiście chwilkę trzeba posiedzieć i
    > dopracować oraz dopasować do konkretnwj osoby/konkretnej pracy

    I to jest wlasnie problem bo nie chcialbym takiej "wazeliny" pisac. Ale
    inaczej
    chyba sie nie da...
    milego wieczoru
    P.Szpakowicz