PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swiadectwo niekaralności Warszawa - pytania

  • 1. Data: 2003-11-20 15:02:22
    Temat: Swiadectwo niekaralności Warszawa - pytania
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Mam pytanka do osób, które ostatnio takie coś robiły:

    - czy nadal załatwia się je gdzieś w al. Solidarności?
    - czy nadal wyrobienie kosztuje 50 zł?
    - ile trwa teraz faktycznie - nie chodzi mi tutaj o termin
    administracyjny, tylko ile to trwało w prawdziwych, niedawno
    zrealizowanych, zapytaniach?
    - czy do tego wystarczą znaczki skarbowe, czy np. trzeba jeszcze podać
    zdjęcie?
    - jak wystarczą znaczki skarbowe [za 50 zł?], to czy jest możliwość ich
    zakupu na miejscu?
    - w jakich godzinach można powyższe załatwić?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 2. Data: 2003-11-20 15:59:44
    Temat: Re: Swiadectwo niekaralności Warszawa - pytania
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    > Mam pytanka do osób, które ostatnio takie coś robiły:
    >
    > - czy nadal załatwia się je gdzieś w al. Solidarności?

    nie. teraz siedziba KRK jest na Zwycięzców 34. zwykle dluga kolejka...
    wychodzaca przed budynek

    > - czy nadal wyrobienie kosztuje 50 zł?

    tak.

    > - ile trwa teraz faktycznie - nie chodzi mi tutaj o termin
    > administracyjny, tylko ile to trwało w prawdziwych, niedawno
    > zrealizowanych, zapytaniach?

    sprawdzaja na miejscu. chyba, ze dla pracownikow na wniosek firmy - to pare
    dni..

    > - czy do tego wystarczą znaczki skarbowe, czy np. trzeba jeszcze podać
    > zdjęcie?

    tylko znaczki + wniosek. znaczki mozna kupic na miejscu.

    > - jak wystarczą znaczki skarbowe [za 50 zł?], to czy jest możliwość ich
    > zakupu na miejscu?

    jak wyzej.

    > - w jakich godzinach można powyższe załatwić?

    poniedzialek 9.00-17.00, wtorek-piatek 9.00-14.30

    powodzenia

    pozdrawiam

    Karmakoma.

  • 3. Data: 2003-11-20 20:35:02
    Od: "Robert K" <o...@w...pl>

    > - jak wystarczą znaczki skarbowe [za 50 zł?], to czy jest możliwość ich

    To sa raczej znaki oplaty sadowej
    pozdr

  • 4. Data: 2003-11-20 22:05:39
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Karmakoma; <bpiodl$3a4$1@inews.gazeta.pl> :

    > sprawdzaja na miejscu. chyba, ze dla pracownikow na wniosek firmy - to pare
    > dni..

    To ja się jeszcze dopytam, bo nie lubię stać dwa razy w jednej kolejce:

    - potrzebuję kartki dla ewentualnego pracodawcy, ale chyba sam mam o to
    wystąpić [umowa-zlecenia] - to chyba na miejscu?

    - wniosek można jakoś pokojowo pobrać, czy trzeba najpierw odbyć krótką
    walkę z kolejką? ;)

    - a ta kolejka to taka na dwie, trzy godziny?

    Sorry, że się pytam, ale oszczędzam na biletach i jak mam coś blisko, to
    sobie pójdę, a na to mógłbym wydać niepotrzebnie kasę.

  • 5. Data: 2003-11-20 22:49:02
    Od: "RobiZ" <w...@b...spamu.poczta.onet.pl>

    Nie wiem skąd teraz te kolejki po świadectwo niekaralności. Przecież te
    świadectwa są potrzebne dość wąskiej grupie pracodawców. Na początku lipca
    kolejka była tylko na 5 minut stania, inna sprawa, że też miałem nieaktualne
    informacje i na swoje nieszczęście wybrałem się metrem na Al. Solidarności i
    plułem sobie w brodę, że mnie podkusiło poruszanie się komunikacją miejską.
    :-(

    Jeśli chodzi o wnioski do wypełnienia to nie trzeba (przynajmniej w lipcu
    tak było) z nikim walczyć, pełno ich się wala w urzędzie.

    --
    PZDR;
    RobiZ

  • 6. Data: 2003-11-21 08:15:24
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    > To ja się jeszcze dopytam, bo nie lubię stać dwa razy w jednej kolejce:
    >
    > - potrzebuję kartki dla ewentualnego pracodawcy, ale chyba sam mam o to
    > wystąpić [umowa-zlecenia] - to chyba na miejscu?

    to wystepujesz sam w swoim imieniu. pracodawca natomist jest obowiazany
    zwrocic Ci oplate za zaswiadczenie 50 zl (znaczek skarbowy)

    > - wniosek można jakoś pokojowo pobrać, czy trzeba najpierw odbyć krótką
    > walkę z kolejką? ;)

    wnioski leza zdaje sie na stole lub przy okienkach.. nie trzeba sie bic by
    je wziac.. wiele osob wypelnia je na miejscu ;-)

    > - a ta kolejka to taka na dwie, trzy godziny?

    a czekalam raz prawie 2 godziny. ale zwykle jak przyjezdzam to ok. 1
    godziny...

    pozdro.

    Karma.

  • 7. Data: 2003-11-21 12:04:13
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    RobiZ wrote:

    > Nie wiem skąd teraz te kolejki po świadectwo niekaralności. Przecież te
    > świadectwa są potrzebne dość wąskiej grupie pracodawców.

    Duporyje wymyśliły, że taksówkarze mają mieć takie świadectwa. Coś
    takiego mi się obiło o uszy.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 8. Data: 2003-11-22 13:10:00
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    RobiZ; <bpjg7a$sv$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    >
    > Jeśli chodzi o wnioski do wypełnienia to nie trzeba (przynajmniej w lipcu
    > tak było) z nikim walczyć, pełno ich się wala w urzędzie.

    Dzięki. ;)