PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam 41 i słyszę,że jestem za stary...

  • 41. Data: 2003-06-26 05:53:14
    Temat: Re: Mam 41 i słyszę,że jestem za stary...
    Od: "db501" <d...@t...net>

    A dlaczego chcesz pracowac? Jesli jestes ambitny to inni powinni pracowac na
    ciebie.

    "Marcin T." <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Przykro mi, ale nie wiesz co mowisz. To znaczy nie masz chyba zielonego
    > pojecia. Ja mam studia wyzsze, podyplomowe MBA akredytowane przez London
    > Business School, 3 lata doswiadczenia w miedzynarodowych firmach, biegly
    > angielski, referencje, itd. itd. Mam 27 lat.
    >
    > Praca, ktora wykonuje nie odpowiada moim ambicjom i kwalifikacjom.
    Niestety

  • 42. Data: 2003-06-26 10:12:59
    Temat: Re: Mam 41 i s?ysz?,?e jestem za stary...
    Od: "Mariusz N." <s...@p...onet.pl>

    dokladnie 54% osob w wieku produkcyjnym......marnie nie? to najgorszy
    wskaznik w europie, zreszta wskaznik bezrobocia tez mamy najwyzszy w
    europie! ( w usa pracuje 74% osob w widelkach wiekowych)

  • 43. Data: 2003-06-26 10:29:36
    Od: " marek9993" <m...@N...gazeta.pl>

    Mariusz N. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    >to najgorszy
    > wskaznik w europie, zreszta wskaznik bezrobocia tez mamy najwyzszy w
    > europie! ( w usa pracuje 74% osob w widelkach wiekowych)

    Nasi liberalni politycy dbaja o utrzymanie tej najwyzszej lokaty,
    bo to jedyne w czym potrafia przodowac.

    Marek

  • 44. Data: 2003-06-26 10:36:01
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    Użytkownik " marek9993" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nasi liberalni politycy dbaja o utrzymanie tej najwyzszej lokaty,
    > bo to jedyne w czym potrafia przodowac.

    W Polsce nie było liberalnych rozwiązań od... no, jakby się uparł... '91.
    Jezus Maria, ile razy trzeba powtarzać, że nie mamy ani kapitalizmu ani
    liberalizmu tylko najzwyklejszy etatyzm z elementami wolnego rynku?. I to
    właśnie dzięki tym elementom bezrobocie nie sięga dużo dalej, bo to
    karłowaty sektor prywatny, w przeciwieństwie do państwowego, jest jeszcze w
    miarę konkurencyjny i rentowny. Więc przestań chrzanić, proszę ja ciebie i
    nie myl pojęć, bo populistyczna propaganda to nie jest dobre źródło wiedzy o
    gospodarce. Każdy, kto nazywa naszą gospodarkę liberalną, jest
    najzwyklejszym ignorantem.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++

  • 45. Data: 2003-06-26 12:30:33
    Od: r...@r...pl

    > Zaraz. To ktoś w ogóle pracuje? :)

    Tak.
    i to zarowno mlodzi jak i starzy, wyksztalceni jak i niewyksztalceni,
    kobiety i mezczyzni, doswiadczeni i absolwenci, samotni i w zwiazkach.
    Nawet samotne/i z malymi dziecmi!

    Nikt prawie nie jest superatrakcja na rynku pracy,
    ale nie ma tez co przeginac twierdzac, ze jakiekolwiek cechy
    (z tych przeze mnie wymienianych) absolutnie uniemozliwiaja znalezienie pracy.

    Jest ciezko, ale nie beznadziejnie...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 46. Data: 2003-06-27 07:25:36
    Od: "Szymon Garstka" <p...@N...gazeta.pl>

    r...@r...pl napisał(a): ....
    Nie gniewam się, stary, ale jak TO inaczej nazwać (tak TO nazywa się również
    u oferującego pracę pracodawcy)- może test na IQ? Będzie lepiej?
    A może po prostu nie wiesz, jakie padają pytania na takim teście?

  • 47. Data: 2003-06-27 07:40:39
    Od: "vetinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Szymon Garstka <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Dzięki wszystkim za odzew!Tylko że ja już dawno zacząłem szukać każdej
    pracy
    > (jeszcze zanim dostałem do ręki wypowiedzenie), dziennie odbywam po kilka
    > rozmów, wysyłam co tydzień ileś tam listów motywacyjnych tudzież stosowne
    > (adaptowane do potrzeb) CV. Przebyłem pozytywnie kilka badań na
    inteligencję
    > oraz umiejętności sprzedaży/obsługi klienta. Po każdej takiej rozmowie
    > słyszę: odezwiemy się do pana niezależnie od decyzji. I co? Nawet decyzji
    nie
    > podjęli. ..

    Z tego co piszesz to poszukiwanie pracy to dość poniżające zajęcie.
    Przypomina żebraninę a tym co oferujesz jesteś ty sam. Kiedyś wydawało mi się
    ze to niemożliwe aby szukając aktywnie zajęcia przez rok nie dostac
    kompletnie nic , teraz z twoich doświadczeń widzę że jest to jednak możliwe w
    naszym kraju i w dość duzym mieście.

    Co do własnego biznesu pozostaje chyba tylko stac sie rolnikiem, tu
    przynajmniej będziesz miał co jeść , tyle że co na to rodzina ?

  • 48. Data: 2003-07-03 22:40:54
    Od: "Przemysław Mazur" <c...@N...gazeta.pl>

    Agatka <n...@S...go2.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale atak, a ja staralam sie poradzic z >>>>wlasnej autopsji...<<<<<<<
    > Jestem absolwentka ubiegloroczna i przez rok ostro poszukiwalam pracy, nie
    > wytrzymalam, jestem na etapie otwierania wlasnego intersu, bo nie zamierzam
    > dluzej siedziec i nic nie robic!!!!
    > Pozdrawiam,
    > Agatka

    jeseli autopsja to na pewno nie cudza więc słowo własna przed autopsją jest
    zupełnie niepotrzebne

  • 49. Data: 2003-07-04 21:29:19
    Od: "Dieter" <j...@i...pl>

    Otwieranie wlasnej dzialalnosci na sile bez wczesniejszego ustalenia planu
    dzialania konczy sie zwykle koszmarnym zadluzeniem, walka z sadami i
    pracownikami. Najpierw ustal co i jak bo nic nie bedzie sie samo dzialo.

    Pozdro

    Dieter

  • 50. Data: 2003-07-05 15:52:29
    Od: "db501" <d...@t...net>

    > jeseli autopsja to na pewno nie cudza więc słowo własna przed autopsją
    jest
    > zupełnie niepotrzebne

    Absolutnie nie masz racji. Mozna ominac jesli wynika to z kontekstu ale nie
    mozna powiedziec ze slowo "wlasna" jest zupelnie niepotrzebne poniewaz
    autopsja nie musi byc wlasna. Jesli pominiesz "wlasna" to i tak ono istnieje
    w domysle.