PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze o info o firmie Controlmatic S.A. z Katowic

  • 1. Data: 2003-06-18 10:48:27
    Temat: Prosze o info o firmie Controlmatic S.A. z Katowic
    Od: "Chmielu" <c...@o...ds.polsl.gliwice.pl>

    Czy ktos cos wie o tej firmie???? prosze o info

  • 2. Data: 2003-06-18 11:05:43
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    o S.A. nic nie wiem, moze Sp. z o.o.????
    pzw
    Laczek

  • 3. Data: 2003-06-18 12:18:41
    Od: "Chmielu" <c...@o...ds.polsl.gliwice.pl>

    Racja to jest Sp. z o. o. sory za pomylke.
    pzdr.

  • 4. Data: 2003-06-18 12:23:13
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    Okey, wiec jest to spoko duza stabilna firma, jednak nie wiem nic od strony
    pracownika niestety, ale na pewno nie popelnisz bledu podejmujac tam
    prace...

    powodzenia