PracaGrupypl.praca.dyskusje › Glupie Pytanie

  • 1. Data: 2003-06-18 09:50:50
    Temat: Glupie Pytanie
    Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl>

    Mam sieczke w glowie, po mgr na SGH jestes po angielsku MA czy MSc?
    Pozdrawiam,
    Agatka

  • 2. Data: 2003-06-18 11:21:50
    Temat: Re: Glupie Pytanie
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Agatka" <n...@S...go2.pl> napisał w wiadomości
    .pl...
    > Mam sieczke w glowie, po mgr na SGH jestes po angielsku MA czy MSc?

    IMO - MA (nauki ekonomiczne to arts)

    pozdr

  • 3. Data: 2003-06-18 11:41:15
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    x...@y...com writes:

    > Mam sieczke w glowie, po mgr na SGH jestes po angielsku MA czy MSc?

    MA, a pote podajesz na jakiej uczelni i w czym. nasz system edukacji
    nie przystaje za bardzo do ichniejszego.

    u nich masz BS (bachelor) czyli undergraduate - i tu mozesz miec albo
    science albo art; potem dopiero jak ktos przechodzi wyzej to wybiera
    konkretna specjalizacje i wtedy jest MA w tym, w czym zrobil ;)
    (MA of psychology, MA of computer science etc.)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2003-06-18 11:53:18
    Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl>

> [...]
    > konkretna specjalizacje i wtedy jest MA w tym, w czym zrobil ;)
    > (MA of psychology, MA of computer science etc.)

    Nino, nie lapie. Polscy lektorzy angielskiego kiedys mnie uczyli, ze nasz
    licencjat to BA/BSc, a magister to MA/MSc... Nawet sie pokrywa z tym co
    mowisz, najpierw jest ogolna wiedza na studiach licencjackich, a potem
    specjalizacja w tym, z czego sie robi magisterke...
    Ponadto dalej u nas jest doktorat i u nich jest PhD.
    Najwiekszy problem jednak mam jak zaliczyc ekonomie - jako scisla czy
    humanistyczna...
    Pozdrawiam,
    Agatka

  • 5. Data: 2003-06-18 12:00:50
    Temat: Odp: Glupie Pytanie
    Od: Łukasz <we36167@(NOSPAM)rejestracje.pl>

    Użytkownik Agatka <n...@S...go2.pl>

    > Najwiekszy problem jednak mam jak zaliczyc ekonomie - jako scisla czy
    > humanistyczna...

    Z tego co wiem, to raczej jako humanistyczna.
    MSc to raczej chodzi o nauki techniczne.

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 6. Data: 2003-06-18 18:52:18
    Od: "db501" <d...@t...net>

    Nauki ekonomiczne to chyba bardziej BComm i MComm

  • 7. Data: 2003-06-18 22:34:06
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Agatka:

> [...]
    > mowisz, najpierw jest ogolna wiedza na studiach licencjackich, a potem
    > specjalizacja w tym, z czego sie robi magisterke...

    ale u nas nie ma podzialu na science i arts takiego, jak u nich przy
    undergraduate.

    > Ponadto dalej u nas jest doktorat i u nich jest PhD.
    > Najwiekszy problem jednak mam jak zaliczyc ekonomie - jako scisla czy
    > humanistyczna...

    no wiec oficjalnie u nich ekonomia zalicza sie bodajze do arts, ale
    jesli twoj tytul jest MA to piszesz MA z czego konkretnie.

    jakbys miala licencjat, to by bylo BS of arts, economy.

    czy teraz jasne?