PracaGrupypl.praca.dyskusje › ACCA,CFA,CIA-co warte?

  • 1. Data: 2003-06-18 09:49:34
    Temat: ACCA,CFA,CIA-co warte?
    Od: m...@o...pl

    Prośba do osób, które uczestniczyły bądź z innych źródeł posiadają wiedzę
    praktyczną z zakresu certyfikatów ACCA, CFA, CIA dla finansistów.
    Jaka jest wasza opinia na temat kursów przygotowawczych, czy warto wydać tą
    kaskę?
    Jaki jest poziom egzaminów w stosunku do wiedzy akademickiej?
    Jakie korzyści dało Wam uzyskanie tych certyfikatów?
    Czy ktoś dysponuje ewentualnie materiałami szkoleniowymi(i może je udostępnić)?
    Będę wdzięczna za każdą pomocną wypowiedź.

    Marili

  • 2. Data: 2003-06-18 10:17:07
    Temat: Odp: ACCA,CFA,CIA-co warte?
    Od: Łukasz <we36167@(NOSPAM)rejestracje.pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisal:

    > Prośba do osób, które uczestniczyły bądź z innych źródeł posiadają wiedzę
    > praktyczną z zakresu certyfikatów ACCA, CFA, CIA dla finansistów.

    Wtiam,
    napisze tylko to co wiem o ACCA. Wydaje mi sie, ze te uprawnienia tak
    naprawde niewiele daja.
    O ile dobrze pamietam, dzialaja tylko w Wielkiej Brytanii, w kazdym innym
    panstwie i tak sa wymagane dodatkowe uprawnienia. Lepiej chyba jednak zrobic
    w Polsce bieglego, a dopiero ewentualnie potem ACCA (jest sie wtedy
    zwolnionym ze znacznej ilosci egzaminow).

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 3. Data: 2003-06-23 21:00:57
    Temat: Re: Odp: ACCA,CFA,CIA-co warte?
    Od: g...@h...com (Greg)

    ?ukasz <we36167@(NOSPAM)rejestracje.pl> wrote in message
> [...]
    Bez praktyki niewiele. Bardziej chwyt marketingowy aby zrzeszac
    czlonkow niz prawdziwa przepustka, podobne do tytulu akademickiego.