PracaGrupypl.praca.dyskusje › Magellan Net??

  • 1. Data: 2002-05-15 04:41:24
    Temat: Magellan Net??
    Od: <n...@p...onet.pl>

    Witam
    czy ktos z grupowiczow mial okazje pracowac lub wspolpracowac z firma Magellan
    Net?
    Jesli tak to prosze o wrazenia i opinie na ten temat.

    Najbardziej interesuja mnie w tej kwestii doswiadczenia grafikow

    Rysiek

  • 2. Data: 2002-05-15 07:26:32
    Temat: Re: Magellan Net??
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jesli tak to prosze o wrazenia i opinie na ten temat.
    >
    > Najbardziej interesuja mnie w tej kwestii doswiadczenia grafikow

    mam bardzo złe doświadczenia w kwestii współpracy ..... nad projektami ....
    Kompletne olewanie praw autroskich i pracy włożonej w projekt....
    [absurdalnie niska cena oferowana za projekt]

    Było to ponad 1.5 roku temu.... ale nie sądzę by się coś zmieniło... ;(
    [jezeli tak to poproszę o sprostowanie]

  • 3. Data: 2002-05-16 16:36:48
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > [absurdalnie niska cena oferowana za projekt]
    >
    > Było to ponad 1.5 roku temu.... ale nie sądzę by się coś zmieniło... ;(

    wielkie dzieki za mail
    No coz, to w jakis sposob potwierdza kiepskie wrazenie jakie odnioslem po
    wizycie w tej firmie:-(