PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dorywcza

  • 1. Data: 2002-05-14 13:48:22
    Temat: praca dorywcza
    Od: Ewa <e...@p...wp.pl>

    Czy ktos sie orientuje gdzie w Trojmiescie znajduja sie biura
    posiadajace w swej ofercie prace dorywcze? Gdzie wogole takich
    biur szukac?
    A moze ktos ma doswiadczenia w pracy chalupniczej, typu adresowanie
    kopert? Czy to nie jakies naciagactwo?

    Bede wdzieczna za wszelkie rady i uwagi.
    Pozdrawiam,
    Ewa
    (ktora ma troche wolnego czasu i potrzebuje pieniedzy)

  • 2. Data: 2002-05-14 20:10:12
    Temat: Re: praca dorywcza
    Od: "coby" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos sie orientuje gdzie w Trojmiescie znajduja sie biura
    > posiadajace w swej ofercie prace dorywcze? Gdzie wogole takich
    > biur szukac?

    Nie wiem konkretnie jaki charakter pracy Cie interesuje i w jakim
    wymiarze czasu. Ale zaczyna sie sezon urlopowy wiec moze
    popytaj po knajpkach, barach, sklepikach czy nie szukaja kogos
    do pomocy

    > A moze ktos ma doswiadczenia w pracy chalupniczej, typu adresowanie
    > kopert? Czy to nie jakies naciagactwo?

    Szkoda czasu i pieniedzy na telefon w sprawie informacji.
    Jeden z wariantow wyglada nastepujaco:
    1. Wplacisz oplate manipulacyjna
    2. Podpiszesz nie do konca czytelna umowe
    3. Dostaniesz materialy
    4. Narobisz sie Baaaardzo, bo pzeciez oni placa za ilosc
    5. Odbiora towar
    6. Mozesz miec problemy z kasa
    Oczywiscie nie twierdze, ze kazdy tego typu pracodawca
    jest nieuczciwy. Taka prace zaryzykowalbym tylko wtedy
    jesli znal bym kogos kto u danego pracodawcy
    w ten sposob wyszedl na swoje.

    Pozdrawiam
    Coby

  • 3. Data: 2002-05-15 09:28:22
    Od: Ewa <e...@p...wp.pl>

    coby <c...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wymiarze czasu. Ale zaczyna sie sezon urlopowy wiec moze
    > popytaj po knajpkach, barach, sklepikach czy nie szukaja kogos

    Mam sporo wolnego czasu, mimo, ze pracuje w pelnym wymiarze godzin.
    Chodzilo mi raczej o jakas prace "bardziej na miejscu", np. z
    wykorzystaniem komputera (mam w domu) - wklepywanie danych, uzupelnianie
    jakich baz danych, przepisywanie tekstow itp.
    Moglabym rowniez dojezdzac do jakiegos biura/kancelarii... ale to w
    godzinach popoludniowych.

    I wlasnie nie wiem gdzie takiej pracy szukac... Moze sa jakies specjalne
    biura, gdzie maja tego typu oferty...

> [...]
    > jest nieuczciwy. Taka prace zaryzykowalbym tylko wtedy
    > jesli znal bym kogos kto u danego pracodawcy

    No wlasnie, obawialam sie, ze to zdecydowanie nie wyglada tak pieknie,
    jak przedstawiaja w ogloszeniach. Trzeba by bylo miec kogos godnego
    zaufania, bo wydaje mi sie, ze sa firmy, ktore naprawde potrzebuja
    tego typu pracownikow... Tylko jak znalezc tych uczciwych?

    Ewa

  • 4. Data: 2002-05-15 20:08:55
    Od: "coby" <c...@o...pl>

> [...]
    > wykorzystaniem komputera (mam w domu) - wklepywanie danych, uzupelnianie
    > jakich baz danych, przepisywanie tekstow itp.

    Moze rozwies ulotki w szkolach wyzszych (szczegolnie tam gdzie ucza
    przedmiotow humanistycznych - tam studenci czesto boja sie komputerow;-)) w
    sprawi przepisywania tekstow, prace dyplomowe, przejsciowe itp.

    Coby