PracaGrupypl.praca.dyskusje › pyt. dot. rekrutacji

  • 1. Data: 2004-10-13 17:27:47
    Temat: pyt. dot. rekrutacji
    Od: "Skipo" <p...@p...gazeta.pl>

    Mam takie pytanie i mam nadzieję że może ktoś
    mi trochę pomoże ....
    zostałem zaproszony na drugi etep kwalifikacji
    na przedstawiciela ds. kluczowych w poważnej firmie FMCG
    i mam pytanie czego mogę się tam spodziewać jakich pytań
    , testów itp. Wprawdzie mam dosyć duże doświadczenie zawodowe ale
    w sprawach zasad rekrutacji jestem zielony.
    A pytam bo chce się jak najlepiej przygotować do rozmowy
    Dodam że na pierwszym etapie sporo było pytań o
    moich doświadczeniach z obecnej firmy.

    z góry wielkie dzięki

    --

    Pozdrówko Skipo

  • 2. Data: 2004-10-13 17:50:32
    Temat: Re: pyt. dot. rekrutacji
    Od: "Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl>

    Witamy,

    Być może odpowiedź nie będzie super pomocna, ale naprawdę wszystko zależy od
    procesu rekrutacyjnego w danej firmie. Można się spodziewać testów
    psychologicznych, assesment center, "podchwytliwych" rozmów... Jednym
    słowem - wszystkiego. A wcześniejesze przygotowanie się na to jest
    praktycznie niemożliwe.

    Dlatego oprócz powtórzenia sobie odpowiedzi na najbardziej typowe pytania,
    najlepiej po prostu dobrze się wcześniej wyspać i zrelaksować.

    --
    Jobber.pl
    aukcyjny portal pracy