PracaGrupypl.praca.dyskusje › a co jak nie wyplaci pracodawca do dziesiatego?

  • 1. Data: 2004-10-13 18:55:27
    Temat: a co jak nie wyplaci pracodawca do dziesiatego?
    Od: "Agalay" <a...@g...pl>

    Hej,
    gdyby nie wątek "do kiedy wypłata" to bym się nie zastanawiała nad tym ;) co
    jeśli pracodawca nie wypłaci do 15tego (czy tam 10)? Wiem, że nie zdąży, co
    moge zrobić? Jakies odszkodowanie czy co? Firma duża, ma kase, ale co do
    wypłaty mętnie się tłumaczy (dodam, że będzie to dopiero pierwsza wypłata).
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-10-14 04:38:54
    Temat: Re: a co jak nie wyplaci pracodawca do dziesiatego?
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > wypłaty mętnie się tłumaczy (dodam, że będzie to dopiero pierwsza wypłata).

    rozumiem, ze juz zrezygnowalas z pracy w tej firmie?
    Co do tłumaczenia, to nie moe ono byc mętne, bo powody są zawsze prostacko klarowne.
    Albo nie ma kasy, wbrew temu, co sądzisz, albo maja styl żula, co się często zdarza.

    Wojtek

  • 3. Data: 2004-10-14 15:07:57
    Od: "Agalay" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >rozumiem, ze juz zrezygnowalas z pracy w tej firmie?
    nie, czemu?

    >Co do tłumaczenia, to nie moe ono byc mętne, bo powody są zawsze prostacko
    klarowne. Albo nie ma kasy, wbrew temu, co sądzisz, albo maja styl żula, co
    się często zdarza.

    wiesz, średnio mnie to interesuje czemu mi nie płacą, jakby nie mieli kasy
    na wypłaty to by nie zatrudniali nowych pracowników
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-10-15 17:19:57
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

> [...]
    > moge zrobić? Jakies odszkodowanie czy co? Firma duża, ma kase, ale co do
    > wypłaty mętnie się tłumaczy (dodam, że będzie to dopiero pierwsza

    termin wyplaty pensji powinien okreslac regulamin pracy i wynagradzania z
    ktorym powinines sie zapoznac zaczynajac prace w firmie i potwierdzic to na
    pismie (kazda firma ma swoj, chyba ze jest bardzo mala)

    znam duzo firm, ktore nie placa do 10stego, tylko np w zupelnie innych
    terminach, np. na koniec mc

  • 5. Data: 2004-10-15 18:41:29
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    > znam duzo firm, ktore nie placa do 10stego, tylko np w zupelnie innych
    > terminach, np. na koniec mc
    na koniec miesiąca tak, ale bierzącego, nie następnego

  • 6. Data: 2004-10-15 19:04:52
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > wiesz, średnio mnie to interesuje czemu mi nie płacą, jakby nie mieli kasy
    > na wypłaty to by nie zatrudniali nowych pracowników

    Skad taki wniosek? Zatrudniaja nowych, bo starzy juz nie chca czekac na kase, tylko
    Ty o tym nie wiesz.
    To powszechny scenariusz, aczkolwiek niekoneicznie mzoe dotyczyc Twojej firmy.

    Wojtek