PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lewe listy

  • 11. Data: 2006-12-18 21:48:42
    Temat: Re: Lewe listy
    Od: "Any_User" <t...@u...com>

    > mojej manofakturze był większy kosmos. Podczas podpisywania umowy o prace
    > podpisywało się "inblanko" text tupu " Proszę o zwolnienie z pracy od dnia
    > (tu puste pole). Jak chciałbyś przynieść L4 albo coś by ci się nie
    > podobało
    > to wiesz co cię czeka...Raz szefostwo użyło tego: facetowi na nogę spadło
    > 50
    > kg na odlewni, połamał palce i chciał 100% chorobowego bo stało się to na
    > terenie zakładu. Kierownik na to "To po co się kręciłeś na zakładzie jak
> [...]

    Taki sposób faktycznie jest ciekawy i zapewne skuteczny, aczkolwiek w naszej
    rzeczywistości prawnej może być niestety dość ryzykowny - prawo ciągle
    bardziej chroni szeregowego pracownika, niż tego, kto wszystko organizuje i
    za wszystko płaci...

  • 12. Data: 2006-12-18 22:54:48
    Od: "Any_User" <t...@u...com>

    > ty to jesteś prowokator

    A niby dlaczego? Znaczy owszem, zdaję sobie sprawę, że to, co piszę, może
    być nieco kontrowersyjne, jednakże nie piszę tego w celu sprowokowania
    kogoś, ale po prostu oceniam sam pomysł.

    U mnie akurat takiego czegoś nie ma i być raczej nie będzie, ale znam firmę,
    gdzie pracownicy podpisują in blanco kilka całkiem czystych sztuk A4, które
    następnie można wykorzystać w sposób dowolny. I jakoś chętni są...

  • 13. Data: 2006-12-18 23:06:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:em767o$1mor$1@news2.ipartners.pl Any_User
    <t...@u...com> pisze:

    > A niby dlaczego? Znaczy owszem, zdaję sobie sprawę, że to, co piszę, może
    > być nieco kontrowersyjne, jednakże nie piszę tego w celu sprowokowania
    > kogoś, ale po prostu oceniam sam pomysł.
    Treścią i sposobem oceniania określając siebie.

> [...]
    > firmę, gdzie pracownicy podpisują in blanco kilka całkiem czystych
    > sztuk A4, które następnie można wykorzystać w sposób dowolny. I jakoś
    Sądzę, że zmyślasz farmazony (nie po raz pierwszy zresztą).

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2006-12-19 07:20:04
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Any_User [Mon, 18 Dec 2006 23:54:48 +0100]:

    > Znaczy owszem, zdaję sobie sprawę, że to, co piszę, może
    > być nieco kontrowersyjne

    To nie jest kontrowersyjne. To jest po prostu chamskie.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Miliony z gier * WGA won * Linutop *

  • 15. Data: 2006-12-19 07:31:23
    Od: "Any_User" <t...@u...com>

    > To nie jest kontrowersyjne. To jest po prostu chamskie.

    Może. Ale czy nie bardziej chamskie są kolejne żądania szeregowych
    pracowników, całkowicie niewspółmierne do wypracowywanego przez nich
    kapitału, oraz do ich pozycji zawodowej?

  • 16. Data: 2006-12-19 08:23:55
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > A niby dlaczego? Znaczy owszem, zdaję sobie sprawę, że to, co piszę, może
    > być nieco kontrowersyjne, (...) po prostu oceniam sam pomysł.
    powiem ci to krótko i w żołnierskich słowach:
    po pierwsze sam się domyśl
    po drugie z twoich postów nie wynika choćby cień chęci współpracy z innymi
    ludźmi
    po trzecie nie zadawaj mi już swoich obłudnie głupich pytań

    gro

  • 17. Data: 2006-12-19 09:20:08
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 19 Dec 2006 08:20:04 +0100, Kira <c...@e...wytnij.pl>
    w <em841e$t6g$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Re to: Any_User [Mon, 18 Dec 2006 23:54:48 +0100]:

    > To nie jest kontrowersyjne. To jest po prostu chamskie.

    I głupie i bucowate.

    > Kira

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 18. Data: 2006-12-19 09:54:58
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Any_User napisał(a):

    > Może. Ale czy nie bardziej chamskie są kolejne żądania szeregowych
    > pracowników, całkowicie niewspółmierne do wypracowywanego przez nich
    > kapitału, oraz do ich pozycji zawodowej?

    Nie są. Ty masz w końcu prawo na ich żądania nie przystać i krzywda
    Ci się nie dzieje. Nie rozumiem, po co uciekać się do nieczystych metod?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2006-12-19 09:58:39
    Od: "Any_User" <t...@u...com>

    > Nie są. Ty masz w końcu prawo na ich żądania nie przystać i krzywda
    > Ci się nie dzieje. Nie rozumiem, po co uciekać się do nieczystych metod?

    Np. po to, aby zniwelować niesłuszną przewagę prawną pracowników.

  • 20. Data: 2006-12-19 10:06:30
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Any_User napisał(a):

    > Np. po to, aby zniwelować niesłuszną przewagę prawną pracowników.

    Gówniany argument. Jakoś istnieją pracodawcy, którzy takich sztuczek się
    imać nie muszą i źle na tym nie wychodzą. Nie zwalaj swojej/swojego szefa
    nieudolności w zarządzaniu, na obowiązujące przepisy prawne.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl