PracaGrupypl.praca.dyskusje › LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!

  • 61. Data: 2006-10-07 21:29:04
    Temat: Re: LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    glosnetu wrote:
    > Zalewski był skazany za wyłudzenie w 1991
    > r. od szefów Art - B, w tym Bogusława Bagsika, pieniędzy dla
    > spółki 'Telegraf'.

    w 1991 roku!!!

    i co ma ten człowiek wspólnego z braćmi Kaczyńskimi?

    poza tym, że się otarł ponad 10 lat temu o ich partię?

    i rozumiem, że to tyleż największa co i jedyna "najczarniejsza" karta w
    historii niegdysiejszego Porozumienia Centrum?

    a teraz porównaj to sobie z "portfolio" afer korupcyjnych INNYCH PARTII!!!

    w tym PISKORSKIEGO z PO !!!!!!!!

    --
    Sheer

  • 62. Data: 2006-10-07 21:29:53
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Sheer napisał(a):

    > jak rzucasz jakieś kompletnie wyssane z palca "rewelacje" o związkach
    > Porozumienia Centrum ze światem kryminalnym, które zupełnie PO RAZ PIERWSZY
    > WIDZĘ - żadnego linku ani nic

    ech, nie zdzierzylem ten jeden raz.

    masz link, biedny, slepy, gluchy i niedorozwiniety cymbale, ktory nie
    opanowales do dzis nawet umiejetnosci poslugiwania sie wyszukiwarka
    internetowa:

    http://www.rzeczpospolita.pl/News/1,10,29771.html?rs
    s=1

    2006-07-04
    Warszawa: Zalewski warunkowo zwolniony z więzienia
    Maciej Zalewski, były poseł Porozumienia Centrum i minister w
    kancelarii prezydenta Lecha Wałęsy skazany na 2,5 roku więzienia,
    może opuścić zakład karny. Sąd Penitencjarny postanowił warunkowo
    zwolnić go z reszty kary. Zalewski był skazany za wyłudzenie w 1991
    r. od szefów Art - B, w tym Bogusława Bagsika, pieniędzy dla
    spółki 'Telegraf'. Z końcem zeszłego tygodnia minął rok i trzy
    miesiące od początku odbywania przez niego kary, co pozwoliło
    Zalewskiemu ubiegać się o przedterminowe zwolnienie. (nat, TVN24,
    PAP)

    Jak widzisz, Twoj idol z PC jest wlasnie na warunku. Czas najwyzszy
    zeby go wziac do rzadu. Albo moze na szefa NBP? W koncu zna sie na
    pieniadzach :)

    --

    glos

  • 63. Data: 2006-10-07 21:34:26
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    Wojciech Bańcer wrote:
    > Czy jak spoglądasz na nazwę grupy, to nie masz
    > przypadkiem takiego przelotnego wrażenia że Ci się tematyka potentegowała?

    o Jezu! PEWNIE! już mam dosyć tej smętnej dyskusji z "głosem netu"!

    ale on jest wyjątkowo zażarty - więc dlaczegóż tylko do mnie to pytanie?

    --
    Sheer

  • 64. Data: 2006-10-08 03:47:06
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > a Kwach to nawet mgr nie zrobił
    tak mi się skojarzyło, ze.... u was to murzynów biją :)

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 65. Data: 2006-10-14 18:31:01
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    Kira wrote:

    > Yep. Patrzyli, uczyli się, i wolą teraz na własną rękę.
    > (Dokładna lektura wypocin pisemnych wyjaśnia powyższe)

    nie wiesz dziewczynko co mówisz...
    takie dziewczynki nie powinny sie mieszać tam gdzie lecą wióry

    popatrz tutaj na przykład:
    http://www.ny.pl/index.php?o=news/art/28427
    uważaj, żeby twoi chlebodawcy nie pociągnęli cię tam za sobą, za ###

    --
    Sheer

  • 66. Data: 2006-10-14 18:35:24
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    glosnetu wrote:

    > Piskorski byl dzialaczem samorzadowym.
    >
    > Notabene Kaczynskiemu jako prezydentowi Wwy jakos nie przeszkadzalo
    > korzystanie z glosow opluwanego przez niego "ukladu warszawskiego",
    > zwlaszcza przy glosowaniu absolutoriow. Punkt widzenia zalezy od punktu
    > siedzenia czyli moralnosc IV RP?

    ta ta ta ta ta !!!!!

    układ warszawski - to towarzysze stowarzyszeni z PO
    i trafiać zaczynają tu:
    http://www.ny.pl/index.php?o=news/art/28427

    a towarzyszy z Po zaczyna trafiać, że są tutaj akurat bezsilni bo nie
    dzierżą ministerstwa spraw wewnętrznych

    --
    Sheer

  • 67. Data: 2006-10-15 07:09:38
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    Użytkownik "Sheer" <s...@v...pl> napisał < ciach bzdury >

    misiu pierzasty, układy zaczynaja sie od gwiazd. np. taki układ mleczny.
    potem schodzi to w dół, dochodzi do ziemi, nawet do naszego pieknego kraju,
    i znowu zaczyna sie od gwiazd.
    w koncu zawsze najlepiej sie czujemy we wlasnym układzie, tak samo jak
    miłościwie nam panujący....

    i nie szerz tu zupełnie niepotrzebnej propagandy nadmuchiwanej przez układ
    obecnie panujący. wystarczy jej na kazdym innym kroku

  • 68. Data: 2006-10-15 08:50:12
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    grom@x wrote:
> [...]
    > kraju, i znowu zaczyna sie od gwiazd.
    > w koncu zawsze najlepiej sie czujemy we wlasnym układzie, tak samo jak

    tylko, ze widz w tym aby te uklady byly w dobrych rekakch...

    --
    Sheer

  • 69. Data: 2006-10-15 23:17:17
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > tylko, ze widz w tym aby te uklady byly w dobrych rekakch...

    widzę dobrze, tak ze widz ze mnie aczej dobry. ale te żarty, te wice, to
    sobie zostawmy na inne fora. tutaj tematem przewodnim jest praca, a nie
    głupie polityczne zagrywki.

  • 70. Data: 2006-10-16 07:53:45
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 16 Oct 2006 01:17:17 +0200, grom@x <gromax@_usun_to_.interia.pl>
    w <egufi1$r0l$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > widzę dobrze, tak ze widz ze mnie aczej dobry. ale te żarty, te wice, to
    > sobie zostawmy na inne fora. tutaj tematem przewodnim jest praca, a nie

    Więc idź sobie na inne fora, bo to nawet forum nie jest.
    To jest prywatna grupa usenetowa.

    ja czyli jakub
    Revoke.