PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM - co i jak :) › Re: LM - co i jak :)
    From: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: LM - co i jak :)
    Date: Wed, 16 Feb 2005 19:55:43 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > Dostalam propozycje pracy jako asystentka dyrektora..
    > Ale odnosnie LM... mam dylemat :)
    > Powiedzcie co pisac w LM? Czy mozna tam pisac jakie mam plany na
    > najblizsze dajmy 3 lata???
    > Ze naprzyklad w pazdzierniku podchodze do zdawania na Certyfikat
    > CCNA, Microsoft etc? :)
    > Jest sens pisania takich planow?
    > Pozatym co jeszcze pisac?

    Nie co jeszcze, ale co najpierw. Ponieważ propozycja jest konkretna,
    pewnie coś Cię już wiąże z tą firmą, a więc:
    1. Dowiedz się jak najwięcej o firmie
    2. Dowiedz się (a może masz pojęcie) czym zajmuje się dobra asystentka
    3. Ideałem byłoby wiedzieć, czemu poprzednią zwolniono
    A jeśli będzie to wszystko wiedzieć - napisz tak, żeby wiedzieli,
    czemu zatrudniając Ciebie dokonają trafnej decyzji.
    NIE PISZ co Ty chcesz. Nikogo to nie obchodzi, jeśli nie będzie to
    pożyteczne dla niego. O swoich planach opisanych przez Ciebie napisz
    tylko wtedy, jeśli jesteś pewna, że to ich zachęci. Bo inaczej można
    wywnioskować, że ta praca ma być dla Ciebie tylko "przechowalnią"
    przed podjęciem innej - docelowej pracy.