PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM - co i jak :) › Re[2]: LM - co i jak :)
    From: j...@g...pl (Jagodka)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re[2]: LM - co i jak :)
    Date: 16 Feb 2005 20:32:56 +0100

    JK> Nie co jeszcze, ale co najpierw. Ponieważ propozycja jest konkretna,
    JK> pewnie coś Cię już wiąże z tą firmą, a więc:

    No w pewien sposob jestem powiazana z firma.

    JK> 1. Dowiedz się jak najwięcej o firmie

    Hm.. chyba wiecej sie nie da wiedziec :)

    JK> 2. Dowiedz się (a może masz pojęcie) czym zajmuje się dobra asystentka

    Hmm.. troszke mam pojecie.. ale moze ktos sie jeszcze wypowie co
    powinna umiec/czym sie zajmuje asystentka (tylko powaznie:))

    JK> 3. Ideałem byłoby wiedzieć, czemu poprzednią zwolniono

    Nie bylo nikogo przedtem.

    JK> A jeśli będzie to wszystko wiedzieć - napisz tak, żeby wiedzieli,
    JK> czemu zatrudniając Ciebie dokonają trafnej decyzji.

    W LM bede ich chciala przekonac ze jestem "najlepszym" wyborem :)

    JK> O swoich planach opisanych przez Ciebie napisz tylko wtedy, jeśli
    JK> jesteś pewna, że to ich zachęci.

    Zacheci :) .
    Pozatym moj przyszly (ewenualny) pracodawca "zna mnie" (nie znamy sie
    osobiscie) i wie ze jestem pracowita etc... :)
    Hm.. widzial ze pracuje ciezko, nie boje se wyzwan.. daje sobie rade w
    stresujacych sytuacjach.

    JK> Bo inaczej można wywnioskować, że ta praca ma być dla Ciebie tylko
    JK> "przechowalnią" przed podjęciem innej - docelowej pracy.

    Ta praca chce zeby byla dla mnie wyzwaniem :)
    Cos nowego, ciekawego :)
    I powiazana z dziedzina w ktorej sie ksztalce i ksztalcilam :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl