PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwrot podatku z USA - jak liczyc

  • 1. Data: 2005-02-16 14:31:06
    Temat: zwrot podatku z USA - jak liczyc
    Od: "Kamiel" <c...@p...onet.pl>

    Witam.
    W roku 2004 pracowalem w Stanach Zjednoczonych. Ostatnio przyslano mi
    formularz W-2 z mojego zakladu pracy i chce wyliczyc sobie jaka kwota zostanie
    mi zwrocona. Jesli ktos staral sie o zwrot podatku ze Stanow to bardzo prosze
    o pomoc i podanie wzoru na obliczenie podatku (za pomoca numerow okienek z
    formularza W-2) oraz odpowiedzi na pytanko:
    czy oplaca sie zlecac to firmie (jaka najlepsza) czy lepiej zrobic samemu np.
    przez internet (jak?)
    z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi :)

  • 2. Data: 2005-02-18 10:43:16
    Temat: Re: zwrot podatku z USA - jak liczyc
    Od: "Maro" <i...@g...pl>

    wejdz na strone: www.zwrotpodatku.pl.

    korzystalem dwa razy z uslug. wszytko ok i tanio w porownaniu z innymi
    firmami