PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4 powyzej 30 dni

  • 1. Data: 2006-10-29 12:52:33
    Temat: L4 powyzej 30 dni
    Od: " Clouddancer" <c...@g...pl>

    W zwiazku z tym ze dotychczas nie mialem okazji przebywac na L4 ponad 30 dni,
    mam dylemat. Otoz dochodze wlasnie do granicy tych 30 dni kiedy to przestaje
    za mnie placic pracodawca i przechodze na garnuszek ZUS-u, i nie wiem czy
    jezeli dalej bede chory to kolejne L4 mam wyslac do pracodawcy czy do ZUSu?
    Umowa o prace jest w dalszym ciagu wazna, na czas nieokreslony.
    Jak wyglada sprawa wynagrodzenia chorobowego? Bedzie dalej przychodzic na
    konto czy ZUS wysle przelewem????

    Pzdr,

    CDD

  • 2. Data: 2006-10-29 14:34:41
    Temat: Re: L4 powyzej 30 dni
    Od: "exit" <x...@x...pl>

    Użytkownik " Clouddancer" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ei286g$ot$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Umowa o prace jest w dalszym ciagu wazna, na czas nieokreslony.
    > Jak wyglada sprawa wynagrodzenia chorobowego? Bedzie dalej przychodzic na

    wysylasz do pracodawcy.Natomiast po 30 dnowym L4 musisz przejsc badania
    lekarskie aby pracodawca dopuscil ciebie do pracy.

    pozdrawiam
    exit