PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kursy komputerowe - ile za godzinę dla prowadzacego

  • 1. Data: 2008-11-12 13:33:50
    Temat: Kursy komputerowe - ile za godzinę dla prowadzacego
    Od: "xrtx" <x...@g...pl>

    Ile mozna wziać za godzinę prowadzenia kursu dla poczatkujacych, kurs
    przygotowuje sam materiały moje - firma załatwia ludzi (grupy 12 osob ) koszt
    kursu pokrywany z funduszy uniii

    Prosze o pomoc

    rtx

  • 2. Data: 2008-11-12 20:01:46
    Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl>

    To powinienes dostac tyle ile maja w kosztorysie :) a przynajmniej
    maksymalnie tyle ile tam maja :)

    d.

  • 3. Data: 2008-11-13 07:50:33
    Od: Michał Nowakowski <m...@i...com.pl>