PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto mi wyjaśni zasade działania firm pośredniczących w poszukiwaniu pracy

  • 1. Data: 2004-09-30 17:50:08
    Temat: Kto mi wyjaśni zasade działania firm pośredniczących w poszukiwaniu pracy
    Od: Ryki <t...@g...pl>

    Wiem napewno że bardzo dużą część tej grupy stanowią firmy naciągające
    ludzi bezrobotnych, ale podobno istnieją "uczciwe". Więc po czym rozpoznać
    firme "krzak"??? czym się różni od prawdziwych???.Sam osobiście nie mam
    czasu na szukanie pracy, gdyż jestem osobą pracująco więc podesłałbym
    jakieś firmie moje papierki, może oni by mi pomogli.Proszę o wskazanie firm
    internetowych które są godne polecenia. Z góry dziękuje za pomoc..

  • 2. Data: 2004-09-30 17:59:30
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ryki <t...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1tuf6up2e97oz$.uvxngoc7t2yy$....@4...net.
    ..
    > Sam osobiście nie mam
    > czasu na szukanie pracy, gdyż jestem osobą pracująco więc podesłałbym
    > jakieś firmie moje papierki, może oni by mi pomogli.

    Przez dłuuugi czas czekałem na ofertę pracy od takich firm.
    I zgadnij co...
    Proponuję znaleźć 2h w tygodniu na własnoręczne szukanie pracy, co daje dużo
    lepsze efekty.

    Pozdrawiam
    Koparek

  • 3. Data: 2004-10-01 08:31:29
    Od: "Bolejsław" <c...@o...pl>

> [...]
    > I zgadnij co...
    > Proponuję znaleźć 2h w tygodniu na własnoręczne szukanie pracy, co daje

    a ja we wlasnym zakresie nie szukalem pracy w ogole. zarejestrowalem sie w
    jednej firmie tego typu. przez okres 3 miesiecy dostalem 6 ofert pracy z
    czego 2 zakonczyly sie praca (tymczasowa co prawda ale zawsze), z 3
    zrezygnowalem, 1 "oddalem" bratu.
    obecnie mam juz prace stala, a brat pracuje juz piaty miesiac...
    takze ja polecam, ale radze zglosic sie do takiej firmy osobiscie - zeby
    zostac zauwazonym i zapamietanym. ja za pierwszym razem trafilem do tej
    firmy z ogloszenia w wyborczej.

    pozdr.

  • 4. Data: 2004-10-01 09:38:17
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bolejsław" napisał
    > zarejestrowalem sie w
    > jednej firmie tego typu. przez okres 3 miesiecy dostalem 6
    ofert pracy

    Zdradz, ktora firma ma taka skutecznosc :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 5. Data: 2004-10-01 10:29:07
    Od: "Bolejsław" <c...@o...pl>

    > Zdradz, ktora firma ma taka skutecznosc :)

    nie wiem czy w przypadku kazdego maja taka skutecznosc - ja bynajmniej
    bardzo chwale sobie okres kiedy z nimi wspolpracowalem. chociaz slyszalem od
    kilku osob, ze sie zarejestrowali i przez pol roku czy rok zadnego kontaktu.
    nie mam pojecia od czego to zalezy...
    a firma to: Tempservice
    wiem, ze jakbym przypadkiem stracil prace (odpukac) to od razu pedze do nich
    :-P

  • 6. Data: 2004-10-01 10:57:23
    Od: "sklep" <s...@c...pl>

    Zadnej ciekawej pracy IT to oni nie maja ...

  • 7. Data: 2004-10-01 11:05:39
    Od: "Bolejsław" <c...@o...pl>

    > Zadnej ciekawej pracy IT to oni nie maja ...

    a to byla mowa ze ma byc IT? :>
    bo cosik nie kojarze

  • 8. Data: 2004-10-01 11:30:29
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik Bolejsław <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cjjdn9$pbh$...@a...icm.edu.pl...

    > a to byla mowa ze ma byc IT? :>
    > bo cosik nie kojarze

    nie było mowy o żadnej konkretnej gałązce

  • 9. Data: 2004-10-01 12:20:17
    Od: "Bolejsław" <c...@o...pl>

    > nie było mowy o żadnej konkretnej gałązce

    a druga sprawa, ze w ogloszeniach nie podaja branzy z jakiej jest
    potencjalny pracodawca.
    jesli chodzi o IT to wlasnie za sprawa Tempservice bylem na rozmowie
    Microsofcie

  • 10. Data: 2004-10-01 16:48:51
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 30 Sep 2004 19:50:08 +0200, Ryki
    <t...@g...pl> zakodował:

    >Wiem napewno że bardzo dużą część tej grupy stanowią firmy naciągające
    >ludzi bezrobotnych, ale podobno istnieją "uczciwe". Więc po czym rozpoznać
    >firme "krzak"???

    Jeżeli firma pobiera opłatę od szukającego pracy, to działa
    nielegalnie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded