PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja współpracy

  • 1. Data: 2004-09-30 19:59:15
    Temat: Propozycja współpracy
    Od: "kazimierz" <2...@w...pl>

    W przygranicznym Gubinie, ok 700m od przejścia granicznego mam do
    zaoferowania lokal- obiekt wraz z ogrodzonym placem, nadający się do wielu
    działalności, między
    innymi dla handlarzy samochodami, których sprowadzanie do Polski zawsze
    będzie się opłacać, na hutrtownię, itp, itd.
    Podjąłbym się jakiejś formy przedstawicielstwa.
    Jeśli byłby ktoś zainteresowany skorzystaniem z mojej propozycji to
    zapraszam na stronę: www.wynajecie.of.pl
    Podane są tam, oprócz fotek, mapki, oraz kilku danych, również możliwości
    skontaktowania się ze mną.
    Jeśli zaszłaby taka potrzeba to również można liczyć na moją pomoc przy
    takim zajęciu