PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto mi wyjaśni zasade działania firm pośredniczących w poszukiwaniu pracy

  • 11. Data: 2004-10-03 20:57:34
    Temat: Re: Kto mi wyjaśni zasade działania firm pośredniczących w poszukiwaniu pracy
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Bolejsław" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cjjbi4$n8d$1@achot.icm.edu.pl...

    > nie wiem czy w przypadku kazdego maja taka skutecznosc - ja bynajmniej
    > bardzo chwale sobie okres kiedy z nimi wspolpracowalem. chociaz slyszalem
    od
    > kilku osob, ze sie zarejestrowali i przez pol roku czy rok zadnego
    kontaktu.
    > nie mam pojecia od czego to zalezy...
    > a firma to: Tempservice
    > wiem, ze jakbym przypadkiem stracil prace (odpukac) to od razu pedze do
    nich

    Witam
    Mam pare pytanek zwiazanych z TempService
    Jesli maja jakas oferte to umieszczaja na stronie
    Obecnie pracuje ale szukam czegos dorywczo w IT.
    Czy zarejestrowac sie na stronie czy udac sie do nich
    osobiscie

    Pozdrawiam
    Marek

  • 12. Data: 2004-10-04 06:55:36
    Od: "Bolejsław" <c...@o...pl>

> [...]
    > Obecnie pracuje ale szukam czegos dorywczo w IT.
    > Czy zarejestrowac sie na stronie czy udac sie do nich

    tak jak napisalem powyzej - proponuje wybrac sie osobiscie. ale raczej
    czegos dorywczego w IT to nie znajdziesz...
    pozdr.

  • 13. Data: 2004-10-04 17:11:53
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    czegos dorywczego w IT to nie znajdziesz...
    a jakie prace dorywcze proponuja??

  • 14. Data: 2004-10-05 06:32:42
    Od: "Bolejsław" <c...@o...pl>

    > a jakie prace dorywcze proponuja??

    http://www.tempservice.com.pl/pl/praca.php

    ale tak patrze i widze ze cos malo tych ogloszen maja. jak ja z nimi
    wspolpracowalem to bylo duzo wiecej. glownie stanowiska asystenckie, pomoc
    biurowa, telemarketing itp.