PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto mi wyjaśni zasade działania firm pośredniczących w poszukiwaniu pracy › Kto mi wyjaśni zasade działania firm pośredniczących w poszukiwaniu pracy
    From: Ryki <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kto mi wyjaśni zasade działania firm pośredniczących w poszukiwaniu
    pracy
    Date: Thu, 30 Sep 2004 19:50:08 +0200

    Wiem napewno że bardzo dużą część tej grupy stanowią firmy naciągające
    ludzi bezrobotnych, ale podobno istnieją "uczciwe". Więc po czym rozpoznać
    firme "krzak"??? czym się różni od prawdziwych???.Sam osobiście nie mam
    czasu na szukanie pracy, gdyż jestem osobą pracująco więc podesłałbym
    jakieś firmie moje papierki, może oni by mi pomogli.Proszę o wskazanie firm
    internetowych które są godne polecenia. Z góry dziękuje za pomoc..