PracaGrupypl.praca.dyskusjeKsiążka za DARMO › Re: Książka za DARMO
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Książka za DARMO
    Date: Wed, 06 Mar 2002 20:10:42 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pn160.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Stało się to Wed, 6 Mar 2002 08:44:08 +0100, gdy "www.vidi.biz.pl"
    <N...@w...pl> napisał:

    >Tylko że server jest w Stanach Szanowny kolego a nasz w Polsce. Dla
    >modemowców to istotna różnica.

    Ja Drogi Kolego sam mam modem i strona ładuje się całkiem przyzwoicie.

    >A poza tym ogromnie ciekawi mnie sytuacja osób, które uciekają sie w necie
    >do komentarzy w podobnym stylu.
    >Czyżby nie mieli nic więcej do powiedzenia.
    >Uważam, że ta ksiązka może wielu osobom pomóc, stąd rózni się moja ocena z
    >Twoją czy to spam czy nie.

    Spamem jest takze wysylanie tego samego wiele razy, nawet jesli jest to
    raz na miesiac.

    Widze ze co jakis czas odzywasz sie na grupie takze w kwestiach
    merytorycznych. Informacje o propozycji mozesz wiec dac do sygnaturki i
    to wystarczy, aby dotarla ona do wszystkich czytajacych grupe.

    >Tak to już w tej naszej Polsce jest zrób komuś dobrze to wyleją na ciebie
    >kubeł pomyji.

    Tyle, ze gdyby wszyscy chcieli na tę grupę wysłać swoją propozycje
    'zrobienia komuś dobrze', to mielibyśmy jeden wielki śmietnik, a nie
    dyskusje o pracy.

    Pozdrawiam,
    Robert