PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Senior Java Developer (Back-end) <=

  • 1. Data: 2018-01-06 09:50:02
    Temat: Kraków => Senior Java Developer (Back-end) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla Klienta projektującego i wdrażającego rozwiązania zmieniające
    rynek podróżniczy oraz e-commerce, z wyjątkowymi pomysłami i
    jeszcze lepszymi realizacjami, podążającego za nowymi
    technologiami poszukujemy:

    *****
    ***** Senior Java Developer (Back-end)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Projektowanie i implementacja back-end'u aplikacji internetowej
    obsługującej miliony użytkowników miesięcznie oraz wdrażanie
    nowych funkcjonalności
    * Efektywne wytwarzanie oprogramowania
    * Praca w zespole scrum'owym i ścisła współpraca z innymi
    zespołami ambitne zadania wymagające i analitycznego myślenia i
    kreatywności optymalizacja i dbanie o wysoką jakość kodu
    * Proponowanie nowych rozwiązań technologicznych dla wymagań
    biznesowych
    * Tworzenie testów pod wytworzone funkcjonalności aplikacji back-end
    * Tworzenie dokumentacji technicznej

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Bardzo dobrej znajomości Java7/Java8,
    * 4-5 lat doświadczenia na stanowisku programisty Java,
    * Doświadczenia w pracy ze Spring 3/4, mile widziane ze Spring Boot
    * Znajomości wzorców projektowych
    * Praktycznej znajomości GIT
    * Znajomości systemu na poziomie zaawansowanego użytkownika,
    * Znajomości dobrych praktyk programistycznych: TDD/BDD, continuous
    integration, continuous delivery,
    * Praktycznej znajomości UML
    * Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym
    swobodną komunikację w zespole międzynarodowym oraz tworzenie
    dokumentacji
    * Dbałości o wysoką jakość tworzonych rozwiązań i dobre
    praktyki programistyczne
    * Drive'a do wspólnej realizacji celów
    * Ochoty do pracy w zespole

    ***** Proponujemy:

    * Pracę z nowoczesnymi technologiami
    * Współpracę w oparciu o umowę B2B z wynagrodzeniem dopasowanym do
    Twoich umiejętności
    * Elastyczne godziny pracy i możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
    * Pracę w środowisku międzynarodowym - współpraca z kolegami z
    Rumunii, z Ukrainy i z Wietnamu
    * Możliwość rozwoju i poszerzania swojej wiedzy - finansowanie
    udziału w szkoleniach i konferencjach
    * Bezpłatne lekcje z języka angielskiego w biurze
    * Dofinansowanie karty MultiSport i ubezpieczenia medycznego Allianz,
    codziennie świeże owoce
    * Biuro w kamienicy w centrum Krakowa
    * Praca w kilkuosobowych pokojach, a do dyspozycji pracowników są
    m.in. drążki do podciągania się, Mindstorm
    * Luźną i niekorporacyjną atmosferę
    * Możliwość realnego wpływu na to, dokąd idzie firma, jak osiąga
    cele, czym się zajmuje.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1801